فرماندار قروه:

بسیج بستر اتحاد و همفکری و در صحنه بودن ملت شریف ایران اسلامی است

فرماندار قروه با بیان اینکه بسیج محور وحدت است گفت: بسیج بستر اتحاد و همفکری و در صحنه بودن ملت شریف ایران اسلامی است و حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های انقلاب و حفظ اتحاد و یکپارچگی شاه کلید و رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۵۴۴۴۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  پرویز کولانی در تجمع بزرگ بسیجیان که امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن ۹ دی سپاه پاسداران شهرستان قروه برگزار شد اظهار داشت: دشمنان امروز با استفاده از دسیسه‌ها و ترفند‌های مختلف به دنبال سست کردن اعتقادات و باور‌های ملت ایران هستند‌ی با بیان اینکه دشمن از تمامی ابزار‌های خود برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره می‌برد افزود: اتحاد و همبستگی ملت ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری یکی از نعمت‌هایی است که با استفاده از این نعمت راه نفوذ استکبار جهانی در ایران بسته خواهد شد.

کولانی با بیان اینکه پیروزی نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداء است خاطر نشان کرد: بسیج برگرفته از مکتب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی افزود:نقش بسیج در عرصه اقتصادی چشمگیر است اگر فرهنگ بسیجی در بین ملت ایران نبود مردم نمی‌توانستند ۴۰ سال در برابر تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند با شیوه‌های ناجوانمردانه در زمینه اقتصاد از طریق تحریم‌های اقتصادی مردم را از نظام دور کنند افزود:ملت ایران با تفکر بسیجی توانستند در برابر فشار‌های اقتصادی مقاومت کنند.

فرماندار قروه با بیان اینکه بسیج محور وحدت است گفت: بسیج بستر اتحاد و همفکری و در صحنه بودن ملت شریف ایران اسلامی است و حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های انقلاب و حفظ اتحاد و یکپارچگی شاه کلید و رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گفته وی بسیج یک نهاد همگانی است و اختصاص به حزب خاصی ندارد.

وی بسیج را همچون خونی دانست که در تمام رگ‌های یک انسان جریان دارد و گفت: داعش و داعشیان به سرکردگی آمریکا، صهیونیسم و کشور‌هایی که مخالف اسلام و مسلمانان هستند با تفکر بسیجی زمین گیر شدند.

کولانی با اشاره به اینکه فرمانده سپاه پاسداران به فرماندهی سردار سلیمانی از بین رفتن داعش را کمتر از سه ماه پیش بینی کرده بود افزود:این پیام مهم سیاسی بیانگر جسارت، شجاعت، شهامت است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در معادلات بین المللی دارای جایگاه است که می‌تواند اثر گذار باشد.

وی با بیان اینکه نقش بسیج در جنگ تحمیلی تعیین‌کننده بود گفت: با شکل گیری نهاد نوپای انقلاب اسلامی ایران دشمنان با شیوه‌های مختلف تلاش می‌کرد این نظام مقدس را از پای در بیاورند که با هوشیاری امام راحل و ملت ایران در جنگ ناعادلانه عراق با تجهیزات کامل و کمک بسیاری از کشور‌ها به پیروزی رسید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات