مسئول تعلیم و تربیت (صالحین) سپاه ناحیه تربت حیدریه خبر داد؛

فعالیت یک‌هزار حلقه صالحین بسیج در تربت حیدریه

مسئول تعلیم و تربیت (صالحین) سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه از فعالیت ۱۵ هزار بسیجی در یکهزار حلقه صالحین سازماندهی شده در مساجد و مدارس این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۴۴۴۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
 حجت الاسلام علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: فلسفه تشکیل حلقه‌های صالحین در بسیج تقویت بنیه معنوی، تربیتی، اخلاقی و معرفتی جامعه در یک سازمان تشکیلاتی بود که باید به احاد مردم تسری داده شود.
 
وی تصریح کرد: این رسالت زمینه‌ای است برای کادر سازی مدیران اینده انقلاب اسلامی که حلقات صالحین بستری برای تربیت آن‌ها فراهم کرده تا مسئولان و نخبگان و سکانداران آینده نظام با درک باور‌های اعتقادی و انقلابی بتوانند کشور را مدیریت کنند.
 
رحیمی جریان سازی فرهنگی و بصیرتی را از دیگر اهداف تشکیل صالحین برشمرد و افزود: با توجه به هجمه گسترده استکبار جهانی در عملیات روانی و جنگ نرم بخصوص در بستز شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، حلقه‌های صالحین با استفاده از همین بستر‌ها می‌تواند برای مسائل فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی و سیاسی جریان سازی در راستای اهداف انقلاب داشته باشد.
 
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تربت حیدریه در عین حال هدف نهایی از ایجاد حلقه‌های بسیج را کمک به ایجاد تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: حلقه‌های صالحین با تقویت باور‌های انقلابی و ارزش‌های الهی و انسانی در هموار کردن مسیر ظهور حضرت بقیه الله (عج) نقش آفرین هستند.
 
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه از فعالیت ۱۵ هزار بسیجی در یکهزار حلقه صالحین سازماندهی شده در مساجد و مدارس این شهرستان خبر داد.
 
وی عمده فعالیت حلقه‌های صالحین در مساجد را در جلسات قبل یا بعد از نماز مغرب و عشا عنوان کرد و گفت: در این جلسات مربیان و سرمربیان صالحین بسیج در یک مناظره و مباحثه با بسیجیان و آحاد مختلف مردم به شبهات پاسخ داده و در ادامه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات در عرصه‌های مختلف می‌پردازند.
 
رحیمی، حضور در اردو‌های جهادی بسیج سازندگی در مناطق محروم، برگزاری اردو‌های زیارتی و سیاحتی، اجرای طرح جوانه‌های صالحین در تابستان و خدمت رسانی به مردم محلات در عرصه‌های مختلف را بخشی از فعالیت‌های حلقات صالحین برشمرد. در حال حاضر ۲۰ حوزه مقاومت و ۱۰ کانون قشری در بسیج تربت حیدریه فعال است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار