این کلید طلایی را باید برای گسترش فرهنگ وقف وکارامدی هرچه بیشتر در تمام لایه های اوقاف به کار گرفته شود.
کد خبر: ۸۹۵۴۴۳۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بسیج را کلید طلایی مشکلات نظام می دانند، گفت: این کلید طلایی را باید برای گسترش فرهنگ وقف وکارامدی هرچه بیشتر در تمام لایه های اوقاف به کار گرفته شود.
به گزارش ستاد خبری دهه وقف حجت الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ظهر امروز همزمان با پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در جمع کارکنا ن و بسیجیان این سازمان با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیجی باید در تاروپود اداری این سازمان مشهود باشد؛ تصریح کرد :بسیج یکی از ارکان اصلی وحیاتی جمهوری اسلامی ایران است و د شمن هم روی بسیج وتوان وپتانسیل آن حساب ویژه باز کرده است، لذا باید این فرهنگ وروحیه را حفظ وتقویت کرد .
رئیس سازمان اوقاف یکی از ویژگیهای فرهنگ بسیجی را پویایی وکارامدی وتحمل سختی ها دانست وافزود : بسیجیان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن مسیر حق وولایت را پیمودند و به همین خاطر دشمن از این رهروی وتبعیت که موجب اقتدار نظام است عصبانی است .وی همچنین یکی از ویژگیهای بسیجی را بصیرت دانست وافزود :بصیرت راه درست را به مانشان می دهد و بصیرت است که موجب شناخت ماهیت دشمن می شود .
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در عراق وسوریه تاکید کرد : روجیه بسیجی وسخت کوشی وامید به آینده درسایه توکل به خدا وعظمت ایران اسلامی داعش را به شکست کشاند وآنها که باوجود حمایت غرب واستکبار ومرتجعین عرب که آمده بودند بمانند از صفحه سوریه وعراق محو شدند
وی با تاکید بر ضرورت همکاری مشترک اوقاف وبسیج تاکید کرد: برخی از اقشار بسیج همانند بسیج حقوق دانان، بسیج اساتید، بسیج مهندسین و عمران و ... می توانند در زمینه فعالیتهای اوقاف کمک رسان باشند.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، بسیج را کلید طلایی حل مشکلات نظام معرفی کردند، افزود: باید بتوانیم در لایه های مختلف سازمان اوقاف از این کلید طلایی بسیج استفاده کنیم.
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف با اشاره به اینکه این سازمان در سه حیطه؛ قرآن، امامزادگان و موقوفات دارای وظایفی است، تصریح کرد : وقف با تمام شئونات مردم ارتباط دارد و باید با مشارکت مردمی بسیج، فراگیر شود.
. رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه باا شاره به اینکه در زمینه تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف که مقام معظم رهبری نیز برآن تاکید داشته اند می توان از ظرفیت بسیج استفاده کرد، گفت: موضوعات مشترک می توانند شناسایی شوند و براساس یک مدت زمانی مشخص اولویت بندی و اجرایی شود.
ارسال نظرات