خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه امیرالمؤمنین سپاه اصفهان:

پیروزی بر داعش نتیجه بصیرت و پیروی از فرماندهی معظم کل قوا بود

جانشین قرارگاه امنیتی امیرالمؤمنین سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: پیروزی بر داعش نتیجه بصیرت، مقاومت، هوشیاری و هوشمندی و پیروی از فرماندهی معظم کل قوا بود.
کد خبر: ۸۹۵۴۴۲۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، فضل الله کفیل در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان شهرضا، اظهارداشت: بسیج یادگار امام راحل و نهادی مردمی و یک گنج بی پایان که ریشه در فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) دارد و در عرصه‌های مختلف با سربلندی سبب پیشرفت کشور شده است .

وی با اشاره به اینکه بسیج یک نیروی الهی و محصول خداباوری و ایمان نیروهای مقاومت اسلامی است، افزود: امروز فرهنگ بسیجی از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته به گونه‌ای که ملت‌های دنیا با الگوی‌گیری از این فرهنگ که تفکری پویا و زنده است برای عزت خویش در مقابل ظلم ایستاده‌اند .

جانشین قرارگاه امنیتی امیرالمؤمنین سپاه صاحب الزمان(عج) با تأکید بر اینکه اقتدار بسیج در کشورهای اسلامی تا جایی بود که دسیسه استکباری برای پرورش داعش در مقابل آن شکست خورد، بیان کرد: به برکت این پیروزی بزرگ، این روزها کشور و مردم و کشورهای اسلامی به‌ویژه کشورهای  عراق و سوریه مشغول شکرگذاری به درگاه حق هستند.

وی با بیان اینکه این پیروزی و پیروزی‌های بزرگ دیگر محصول مقاومت مردم عزیز ماست، افزود: امروز محصول مقاومت در مقابل دنیای استکبار در پیروزی مقابل داعش و نمایندگان دنیای استکبار مشاهده شد.

کفیل بیان کرد: نابودی داعش نباید تنها محدود به اخبار و اطلاعات شود، این نیروی تروریستی در شرایط فعلی زمینی در اختیار ندارد تا بتواند اقدامات تروریستی خود را سازماندهی کند اما این تنها ظاهر ماجرا است و حقیقت آن است که نیروهای مقاومت در برابر تفکر تروریستی صهیونیست به پیروزی رسیدند.

وی اظهارداشت: داعشی که برای تشکیل دولت عراق و شام با پول برخی از کشورهای منطقه با حمایت جدی دنیای استکباری حضور پیدا کرده بود، در اندک زمانی دو سوم کشور عراق را اشغال کرد و در اندک زمانی سه چهارم کشور سوریه را اشغال کرد تا نزدیک کاخ‌های رئیس جمهور سوریه و دروازه‌های بغداد پیش روی کرد، اما در نهایت مغلوب شد.

جانشین قرارگاه امنیتی امیرالمؤمنین سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه داعش با اقدام به موقع نیروهای رزمنده و هوشیاری و تبعیت از فرمانده معظم کل قوا شکست خورد، گفت: این دستاورد بزرگ نتیجه بصیرت، مقاومت، هوشیاری و هوشمندی و پیروی از فرماندهی معظم کل قوا بود.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل در طرحی سازماندهی شده یک زمینه‌سازی ۳۰ ساله را برای غلبه تفکر صهیونیستی دنبال می‌کردند، گفت: در شرایط فعلی عربستان حاضر به پرداخت هزینه جنگ با ایران شده است اما اسرائیل از مقابله نظامی به ایران پرهیز می‌کند زیرا به خوبی تجربه دوران دفاع مقدس و تجربه‌های مشابه آن را به خاطر دارد و می‌داند که در نهایت چیزی جز خفت و شکست نصیب آن نمی‌شود.

 

ارسال نظرات