سردار محمدعلی حق بین گفت: امروز به برکت خون پاک شهدا ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۷۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودسر، سردار محمدعلی حق بین شب گذشته(شنبه) در مراسم یادواره شهدای والامقام پایگاه شهید یوسفخواه رودسر اظهار داشت: امروز به برکت خون‌های پاک شهدا، ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و ما هرچه داریم از سر سفره شهداست.

وی با اشاره به اینکه همه افتخارات کشور و نظام متعلق به شهدا و خانواده معظم شهداست اعلام کرد: شهدای ما خاکریزی را احداث کردند که پشت آن خاکریز به‌راحتی مقاومت می‌کنیم.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با بیان اینکه امروز دشمن یک شهید نظری از ما گرفت ولی شهادت او غوغایی به پا کرد افزود: شهید نوری هم یک جوان 25 ساله بود ولی دیدید شهادت او شهر رشت را دگرگون کرد.

فرمانده جبهه‌های مقاومت با بیان اینکه مراسم تشییع شهید نوری هزاران هزار جریان فکری مشابه بابک نوری ایجاد کرد اظهار داشت: ایجاد این جریان فکری به برکت خون پاک شهید است.

وی شهادت شهدای مدافع حرم را ماموریتی برای تکان خوردن جامعه عنوان کرد و افزود: بی‌تردید تشییع پیکر پاک این شهدا تاثیر به‌سزایی در تقویت روحیه مردم ایجاد کرد به‌طوری‌که امروز هزاران نفر در این شهر آماده جانفشانی هستند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان گفت: دشمنان به‌طور مداوم در حال طراحی توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید حواسمان به دشمنان باشد و بدانیم دشمنان از چه راهی قصد ضربه زدن به ما را دارند که در این زمینه باید هوشیار بود.

سردار حق بین وحدت کلمه در پرتو ولایت فقیه را راه نجات کشور و پیروزی مقابل دشمنان خواند و گفت: بی تردید مادامی‌که گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم هیچ آسیبی به نظام ما نمی‌رسد و پیروزی حتمی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از اهداف دشمن این است که فرزندان ما در جامعه مانند شهید عشوری تربیت نشوند از این رو باید تلاش کنیم تا با آشنایی نسل جوان و نوجوان جامعه با سیره شهدا این نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

به گزارش تسنیم، شرکت کنندگان در پایان این مراسم با نوحه خوانی و سینه زنی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

ارسال نظرات