فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

امروز تفکر بسیجی مایه اقتدار، صلابت و پیشرفت نظام، انقلاب و کشور است

سرهنگ پاسدار دامغانی در همایش پنج آذر شاهرود گفت: امروز تفکر بسیجی مایه اقتدار، صلابت و پیشرفت نظام، انقلاب و کشور به‌گونه‌ای است که ایران اسلامی بااقتدار در سطح منطقه و جهان بر مشکلات ریز و درشت پیرامون خود، فائق می‌آید.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۷۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان شاهرود در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ آذر ماه در استادیوم شهید اکبری این شهر در سخنانی با تبریک هفته بسیج و پیروزی محور مقاومت با بیان اینکه امروز اقتدار و صلابت ایران اسلامی به حضور مردم در صحنه است اظهار کرد: تفکر بسیجی مایه اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی و همچنین دلسردی دشمنان از اجرای توطئه‌هایشان است.
وی افزود: امروز تفکر بسیجی مایه اقتدار، صلابت و پیشرفت نظام، انقلاب و کشور به‌گونه‌ای است که ایران اسلامی بااقتدار در سطح منطقه و جهان بر مشکلات ریز و درشت پیرامون خود، فائق می‌آید.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به شکست داعش و متحدانش در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: پیروزی رزمندگان اسلام بر تفاله‌های استکبار جهانی در منطقه باعث شد تا عطر بسیجی بیش از هر زمان دیگری در منطقه و در سراسر جهان استشمام شود.
دامغانی بیان کرد: شجره طبیه بسیج، محصول ذهن پاک و اندیشه نورانی امام خمینی (ره) بود لذا باید خدا را شکر کرد که بسیج ما با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به یک سطح جهانی و منطقه‌ای بدل شده و هسته‌های مقاومتی که مدنظر امام راحل بود، در سراسر منطقه تشکیل‌شده‌اند و به سراسر جهان گسترش پیدا خواهند کرد.
وی افزود: در داخل کشور نیز بسیج با همه مأموریت‌های متعدد و گستردگی در حوزه‌های گوناگون به‌خصوص درصحنه عمل، توانسته با تفکر بسیجی و جهادی خوش بدرخشد تا جایی که خوشبختانه شاهد حضور مقتدرانه بسیجیان در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار