استاندار گیلان در جمع بسیجیان شهر رشت:

بسیج متعلق به همه‌ی اقشار جامعه است نه یک جریان خاص/ بقای کشور و نظام وابسته به قوام بسیج است

دکتر مصطفی سالاری در تجمع 4000نفری بسیجیان شهر رشت گفت: مردمی بودن بسیج نشاءت گرفته از حضور همه‌ی اقشار در این تشکل مردم‌نهاد است.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۱۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز(یک‌شنبه) هم‌زمان به آخرین روز از هفته‌ی بسیج 4000نفر از بسیجیان شهرستان رشت در میدان صبحگاه سپاه مرکزی ناحیه رشت تجمع کردند که دکتر مصطفی سالاری ضمن تبریک هفته‌ی بسیج گفت: بسیج درصحنه‌های سخت انقلاب در مرکز و در جهت رفع مشکلات موردنظر بود.

استاندار گیلان بابیان اینکه بسیج در میان آحاد مردم وحدت‌آفرین است، اضافه کرد: نماد وحدت بسیج در گیلان اعزام بسیجیان به جبهه‌ها از همین نقطه‌ای است که ایستاده‌ایم.

مصطفی سالاری بیان داشت: باید با حضور همه‌ی اقشار، افراد و جامعه در بسیج و با حضوری وحدت‌آفرین امنیت در مرزها و کیان ایران اسلامی را بیافرینیم.

وی بابیان اینکه تفکر بسیجی تفکری وحدت‌آفرین است که بقای کشور و نظام وابسته به قوام بسیج است، اضافه کرد: بسیج با وحدت‌آفرینی در آحاد مردم بساط آن‌هایی که کارشان تفرقه آفرینی بود را برچید.

دکتر سالاری ضمن بیان اینکه مردمی بودن بسیج نشاءت گرفته از حضور همه‌ی اقشار در این تشکل مردم‌نهاد است، افزود: باید فرهنگ بسیجی بودن را برای رفع مشکلات جامعه سرلوحه کار خود قرار دهیم، این سرمایه مردمی به تمام اقشار متعلق است.

استاندار گیلان گفت: خلوص یکی از بزرگ‌ترین ریشه‌های بسیج بود که دیدیم چگونه این بسیجیان در ایام دفاع مقدس جان خود را در طبخ اخلاص قراردادند و در راستای بقای نظام و انقلاب با وحدت‌آفرینی موجب شکست دشمن غاصب شدند.

وی صبوری و مقاومت مادران و پدران شهدا را باعث قوام بسیج دانست و اضافه کرد: شهدایی که تقدیم این نظام شده‌اند معرف نام و پیکره‌ی بسیج هستند.

مصطفی سالاری افزود: حضور بسیجیان گیلانی در استان کرمانشاه و برای کمک به زلزله‌زدگان نیز نمادی از وحدت و همدلی بود که مردم گیلان در قبال مردم زلزله‌زده‌ی کرمانشاه داشتند.

در پایان این مراسم از تعدادی از بسیجیان نمونه توسط مسئولین حاضر در این گردهمایی به مراسم یادبود لوح تقدیر اهدا شد.

ارسال نظرات