خبرهای داغ:

شهدا با نثار جان خود حیات معنوی پیدا کرده اند

امام جمعه خور گفت: حقیقت اسلام این است که شهدا زنده هستند و با اهدای جان خود که عزیزترین سرمایه انسان است حیات معنوی پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۰۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خور، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مهدی نژاد در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان خوروبیابانک که به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه پیام نور خور برگزار شد شهدا را دارای حیات معنوی معرفی کرد و افزود: حقیقت اسلام این است که شهدا زنده هستند و حیات معنوی پیدا کرده اند.
امام جمعه خور با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ بسیج گفت: این که می بینیم امروز دشمن از مرزهای کشور ما فاصله گرفته است و داعش در خارج از مرز های میهن اسلامی ما با مقاومت نیروهای مردمی شکست می خورد حاصل الگو برداری دیگر کشور ها از فرهنگ بسیجی کشور ما است.
وی تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی در سراسر جهان اسلام گشترش یافته و جان فشانی ها و رشادت های شهدای گران قدر ما در هشت سال دفاع مقدس برای همه آزادی خواهان الگو شده است.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد با تاکید بر تداوم راه شهدا گفت: ادامه راه شهدا، انقلاب اسلامی را از گزند توطئه دشمنان مصون نگه داشته و برگزاری یادواره شهدا از روش های بسیار خوب برای پیوند نسل جدید با آرمان‌های شهدا است.
وی با تأکید بر اهمیت تجلیل از مقام شامخ شهدا و برگزاری یادواره ها گفت: همه هستی و افتخاراتی که امروز نصیب کشور ما شده است به خاطر جانفشانی و ایثار شهدای والامقام و ایثارگران معظم است.
امام جمعه خور حس شهادت طلبی، ایمان، اطاعت از رهبری، اعتقادات دینی و فرهنگ عاشورایی را از عوامل پیروزی مردم ایران در دوران ۸ سال دفاع مقدس بود عنوان کرد و خاطرنشان کرد: دشمن تمام این عوامل را مورد هجمه خود قرار داده است تا بتواند با تبلیغات خود، نسل جوان را از این آرمان ها دور نماید و نقشه های پلید خود را به اجرا در بیاورد.
وی با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره مبارکه آل عمران گفت: خداوند درباره شهدا می‌فرماید« کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند را مرده مپندارید زیرا آنها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند»، شهدا با اهدای جان خود که عزیزترین سرمایه انسان است حیات معنوی پیدا کرده‌اند.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد به زینت‌ های انسانی از نگاه قرآن اشاره کرد و افزود: حق ‌تعالی تاکید می‌کند انسان ‌ها با ایمان، تقوا، صداقت و یقین به روز رستاخیز زیبایی پیدا می‌کنند.
وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج هر زمان و هر جا که نیاز کشور بوده به کمک نظام اسلامی، دولت و مردم آمده و مشکلات پیش روی جامعه را از میان برداشته است.
شهرستان خوروبیابانک ۱۱۸ شهید والا مقام تقدیم اسلام کرده است که پنج نفر از آنان دانشجو بوده اند

ارسال نظرات