خبرهای داغ:
عضو شورای محلات اسلامی استان سمنان:
عضو شورای محلات اسلامی استان سمنان گفت: حجم کارهایی که اکنون به عنوان آسیب اجتماعی معرفی می شود، بخش عمده آن به دلیل این است که نَمد دستگاه های اجرایی در آب مانده و سنگین شده و کسی نیست آن را از آب بیرون بیاورد و باید همه کمک کنند این نمد بیرون آورده شود.
کد خبر: ۸۹۵۴۲۹۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان،  حجت الاسلام یحیایی مسئول شورای محلات اسلامی در محله سرداران سمنان در نخستین گردهمایی شورای محلات اسلامی استان سمنان که با حضور جمعی از مسوولان استان در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد، ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران و مجریان این طرح گفت: اگر حمایت سپاه نبود؛ ما الان نمی توانستیم گزارش خوبی ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: اصل شورای محلات اسلامی روحیه مطالبه گری این شورا بود و خوشبختانه خیلی از دستگاه های اجرایی را پای کار آوردیم.

مسئول شورای محلات اسلامی در محله سرداران سمنان اظهار داشت: حجم کارهایی که اکنون به عنوان آسیب اجتماعی معرفی می شود، بخش عمده آن به دلیل این است که نَمد دستگاه های اجرایی در آب مانده و سنگین شده و کسی نیست آن را از آب بیرون بیاورد و باید همه کمک کنند این نمد بیرون آورده شود.

حجت الاسلام یحیایی گفت: باید روحیه مطالبه گری داشته باشیم و پای کار باشیم و با حفظ اخلاق تشکیلاتی وسط میدان باشیم و به دستگاه های مربوطه کمک کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها