خبرهای داغ:
مسئول اجرایی طرح محله اسلامی سپاه ناحیه شاهرود:
مسئول اجرایی طرح محله اسلامی سپاه ناحیه شاهرود گفت: طرح اصلاح محلات آسیب پذیر در استان یک حرکت جهادی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۹۵۴۲۷۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، مصطفی خانی مسئول اجرایی طرح محله اسلامی سپاه ناحیه شاهرود در نخستین گردهمایی شورای محلات اسلامی استان سمنان که با حضور جمعی از مسوولان استان در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد،  طرح اصلاح محلات آسیب پذیر را از یک کار جهادی، انقلابی و سخت عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در شاهرود شهرک شهید بهشتی به عنوان نقطه آسیب پذیر شناسایی و اعلام شد؛ افزود: شهرک شهید بهشتی شاهرود بعد از انقلاب شکل گفت و تا دو سال قبل آسفالت و جدول به هزنیه مردم انجام می شد.

ممسئول اجرایی طرح محله اسلامی سپاه ناحیه شاهرود؛ خاطرنشان کرد: بعد از تشکیل شورای محلات اسلامی در شهرک شهید بهشتی یکی از مسائل مهم این شهرک ناامیدی، بی انگیزگی و بی تحرکی شناسایی شد؛ بنابراین باید در ابتدای امر این مسائل حل می شد؛ بنابراین با کمک خود مردم این شهرک کار را آغاز کردیم و الان می توانیم به جرأت بگوییم در آینده ای نزدیک شهرک شهید بهشتی الگویی می شود که خود کمک برای دیگران است.

خانی اظهار کرد: با حضور مسئولان در استان شاهرود جلسه محلات اسلامی را در شهرک شهید بهشتی برگزار کردیم.

وی عنوان کرد: حضور نماینده کمیته امداد برای اشتغال معتادین بود و حدود 40 معتاد ترک کردند و پاک شدند و جوانان شهرک شهید بهشتی برای حضور در بازسازی مناطق کرمانشاه اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها