تجمع بزرگ بسیجیان در استان کردستان با حضور مسئولین و بسیجیان در آخرین روز از هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۲۲۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، تجمع بزرگ بسیجیان در استان کردستان با حضور مسئولین در آخرین روز از هفته بسیج در سالن آزادی این شهر برگزار شد.

در این مراسم رحیمی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج استان کردستان گفت:از همان روز‌های پیروزی انقلاب استکبار جهانی با در نظر گرفتن منافع خود در منطقه دشمنی‌های خود با ملت ایران را آغاز کرد. در همان روز‌های اول انقلاب رهبر کبیر انقلاب اسلامی در پنجم آذر ۱۳۵۸، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و بدنبال فرمان امام فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور بسیجی وار در تمام عرصه‌ها حاضر شدند.

وی افزود: اینک در چنین روزی ما بسیجیان در کنار هم ودر یک صف بسیجی وار آمادگی خود را برای ادامه دادن راه تمام بسیجیان این سرزمین که خون پاک خود را نثار کردند اعلام خواهیم کرد و ادامه دهنده راه این عزیزان خواهیم بود.

در ادامه این مراسم نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان با نیرنگ و توطئه همواره در حال ضربه‌زدن به اسلام و کشور ایران هستند چراکه از وحدت و اتحاد مسلمان وحشت دارند.

وی اتحاد و وحدت مردم ایران و نیرو‌های تحت امر رهبری را از شاخصه‌های بسیجی دانست وافزود: در سال‌های اخیر آمریکایی‌ها خواستار این بودند که همه را زیر پرچم و فرهنگ و تمدن خود قرار دهند، اما ملت بسیجی ایران با توکل بر خدا وبه پشتوانه عظمت رهبری توانست در مقابل تمام توطئه‌های دشمن ایستادگی کند.

حجت الاسلام در ادامه از سپاه وبسیج به عنوان قدرت برتردر جهان یاد کرد و اظهار داشت:دشمنان با روی کار آوردن داعش نقشه برچیدن دین اسلام در تمام جهان تا سی سال آینده را کشیده بودند که با نفوذ بسیجیان در تمام مرز‌های مبارزه با داعش امروزه به بزرگترین افتخار یعنی شکست داعش و دشمنان اسلام بر آمدیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است بیان داشت: همه افرادی که از کشور دفاع می‌کنند بسیجی هستند و ما تمام مردم ایران را بسیجی می‌دانیم چرا که پشتوانه بسیج همین مردم هستند، و باید بسیجی وار حافظ آب وخاک و میهنمان باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات