سرپرست بسیج جامعه پزشکی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم شهرستان لردگان تیم‌های آموزشی و درمانی کانون بسیج جامعه پزشکی به دورترین مناطق این شهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۵۴۲۱۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مهین غفاری، اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافع حرم و خدمت رسانی به مناطق محروم تیم‌های آموزشی و درمانی کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان به دورترین مناطق این شهرستان اعزام شدند.

وی افزود: این تیم‌ها در قالب پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار و بهیار وکارشناسان مراقب سلامت به روستای میانجوب دهستان بارز در دورترین نقطه محروم شهرستان لردگان در مرز استان خوزستان اعزام شد.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی سپاه قمربنی‌هاشم(علیه السلام) چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در این برنامه که تمام خدمات دارو ودرمان، آموزش و مشاوره به صورت رایگان صورت گرفت تعداد 330 بیمار توسط پزشک عمومی ویزیت تاکنون ویزیت شده است.

غفاری خاطرنشان کرد: همچنین 180 نفر از خدمات دندانپزشکی وکشیدن دندان برخوردار شدند و برای 150 نفر تست قند خون و فشار خون انجام شد و برای اهالی روستا دوره آموزشی خود مراقبتی و چگونگی مراقبت از خود در مقابل بیماری‌های قلبی وعروقی و دیابت برگزار شد.

وی گفت: همکاری و برنامه ریزی و حضور بسیجیان کانون بسیج جامعه پزشکی لردگان بسیار خوب بوده است.

ارسال نظرات