مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج دی گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

امکانات راهیان نور از همان لحظه نخست در اختیار زلزله زدگان/ تهیه غذای گرم روزانه

سردار سلیمانی گفت: با استفاده از اشپزخانه های سپاه استان و اردوگاهای راهیان نور اقدام به تهیه و توزیع چند هزار غذای گرم به صورت روزانه در مناطق کردیم.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۹۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
سردار سرتیپ یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به گذشت نزدیک به 2هفته از زلزله کرمانشاه گفت: سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج که یکی از نهاد‌های انقلابی متولی برگزاری اردو‌های راهیان نور در کشور است، و از همان ساعت های اوله زلزله به کمک مردم کرمانشاه شتافت و با کمک سپاه کرمانشاه به یاری رساندن به مصدومان پرداخت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه تمام امکانات  سازمان اردویی  از قبیل زیرساخت‌های اسکان، تغذیه، ترابری و... را در اختیار مردم زلزله زده غرب کشور قرار داده شد،عنوان کرد:  سعی بران شد تا امکانات برای پشتیبانی از مناطق زلزله زده و امداگران استفاده شود و حد المقدور به جای غذا های کنسروی غذای گرم به دست مردم و امدادگران برسانیم که به حوالله این امو محقق شد.
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج تاکید کرد: با استفاده از اشپزخانه های سپاه استان و اردوگاهای راهیان نور اقدام به تهیه و توزیع چند هزار غذای گرم به صورت روزانه  در مناطق کردیم.
ارسال نظرات