نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان :
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بسیج حرکتی فراگیر در حفاظت از ارزش ها و کانون خدمت و امید ملت است
کد خبر: ۸۹۵۴۱۹۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان: آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در همایش "شکوه مقاومت" که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور هزاران بسیجی از اقشار مختلف در مصلی قدس زاهدان برگزارشد، اظهار داشت:بسیج مبدأ حرکت عمومی و فراگیر در حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های عظیم آن است.

امام جمعه زاهدان افزود: امروز بر همگان روشن شده تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) اقدامی هوشمندانه توام با دوراندیشی بود که دستاورد‌های زیادی برای ایران و کشور‌های اسلامی به ارمغان آورده است.

نماینده، ولی فقیه در استان تصریح کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی در چهارمین دهه عمر خود به عنوان مقتدرترین کشور منطقه مطرح است، این اقتدار و عزت راباید در تفکر بسیجیان جستجو کرد.

آیت الله سلیمانی گفت: مفهوم بسیج دنیایی از عظمت و افتخارآفرینی را در ذهن هر انسان آزاده‌ای زنده می‌کند و برای درک مفهوم بسیج باید با بسیجیان زندگی کرد، زیرا زیبایی و شکوه یک بسیجی فراتر از کلمات و واژه‌ها است.


امام جمعه زاهدان افزود:باید تفکر بسیجی قدر دانسته شود و این روز بزرگ را به همه مستضعفان جهان تبریک بگوییم، زیرا پنجم آذر روز بسیج به تجلی غیرت ملت ایران دربرابر استکبار جهانی اشاره می‌کند.

وی ادامه داد: بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی برای حفظ امنیت کشور نقش آفرینی کردند و امروز نیز درعرصه‌های سازندگی فعالیت دارند.


وی با بیان اینکه امروز نقش بسیج و بسیجیان برای جامعه ما روشن است، خاطرنشان کرد:اگر بسیجیان نبودند ابرقدرت‌های دنیا و دولت‌های دست نشانده آن‌ها در حمایت از صدام بر ملت ایران چیره می‌شدند


نماینده، ولی فقیه در استان گفت: بسیج به معنای نیروی توانمند جوشان برخواسته از دل ملت است و اگر امروز رهبر انقلاب به بسیجیان افتخار می‌کنند و نماد بسیجیان یعنی چفیه را با افتخار به گردن آویخته‌اند، این امر بدون شک از مسیر صحیح حرکت بسیج حکایت دارد.

آیت الله سلیمانی افزود: بسیج یک تفکر است که از دل ارتش، سپاه، انتظامی، دانشگاه‌ها، مدرسه‌ها، حوزه‌های علمیه و همه اقشار جامعه برمی‌خیزد تا امروز فراتر از مرز‌های جمهوری اسلامی به کمک مردم مظلوم بشتابد.
ارسال نظرات