خبرهای داغ:
سردار میرتقی در تویسرکان عنوان کرد

ظهور بسیج به عنوان یک تفکر نوین در مدیریت عرصه‌های مختلف در بین‌الملل

یکی از مدافعان حرم با بیان اینکه بسیج به عنوان یک تفکر و روش نوین در مدیریت عرصه های مختلف در سطح بین الملل ظهور و بروز کرده است، گفت: بسیج به عنوان یادگار امام راحل چشم امید همه مستضعفین است.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۹۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

ظهور بسیج به عنوان یک تفکر نوین در مدیریت عرصه‌های مختلف در بین المللبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سردار میرتقی امروز در تجمع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان شهرستان تویسرکان  ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت اظهار داشت: بسیج در تمام عرصه‌ها حضوری مؤثردارد.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان یک تفکر و روش نوین در مدیریت عرصه های مختلف در سطح بین الملل ظهور و بروز کرده است، گفت: بسیج به عنوان یادگار امام راحل چشم امید همه مستضعفین است.

این مدافع حرم با بیان اینکه شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم برای ما حیثیت و آبرو کسب کردند، گفت: حضور دریادلان بسیجی در اتفاقات مهم از جمله دوران سازندگی بعد از جنگ و در میدان اقتصادی سیاسی و غیره باعث شد این شجره طیبه در سطح بین المللی شناخته شود.

وی با اشاره به اینکه چشم امید مستضعفان همین بسیج است، افزود: از شاخصه های بسیج مقرون به صرفه بودن و حضور به موقع در صحنه های مورد نیاز است.

سردار میرتقی عنوان کرد: همه دنیا از ورود بسیج به همه اتفاقات تعجب کرده اند که برای دوستان امید و برای دشمنان باعث ناامیدی و یاس است.

وی ادامه داد: وقتی بسیج تازه وارد سوریه شد کسی متوجه قدرت بسیج نشده بود تا اینکه همه کشورها و مردم دنیا آرام آرام به قدرت بسیج پی بردند و فهمیدند بسیج یعنی چه؟

این مدافع حرم تصریح کرد: این درست است که در سطح بین الملل برد موشک‌های ما دشمنان را می‌ترساند اما واقیعت این است که بسیج این شجره طیبه آنها را بیشتر هراسان می‌کند.

وی با بیان اینکه این موشک‌ها بدون پشتوانه بسیج یعنی هیچ و این یک واقیعت است، ابراز داشت: تمام کشورهای اطراف این امنیتی که دارند مدیون ما و بسیج هستند.

سردار میرتقی گفت: ما باید در مقابل دشمن وحدت نظر داشته باشیم و بدانیم دشمنان ما چه کسانی هستند؛ شاید در جامعه ما چند صدایی باشد اما این فقط باید در داخل خانه باشد، بیرون فقط تک صدایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار