فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن، به منظور اثر بخشی و آرامش محله ها با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه های قضایی شهرستان بن گشت بسیجی محله محور انجام می شود.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۸۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سیداصغر موسوی ، از اجرای طرح گشت‌های بسیجی محله‌محور با هدف ارتقای امنیت به صورت نمادین در گروه‌های پنج نفره در شهرستان بن خبر داد.

وی عنوان داشت: در این طرح با استفاده از آمادگی و اشراف بسیجیان سازمان‌یافته تلاش می‌شود که امنیت روانی آحاد مردم ارتقاءیافته و ارتباط فکری و عاطفی پایگاه‌های مقاومت بسیج با مردم نیز افزایش یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: خدمت رسانی و کمک به ارتقاء امنیت برای خدمت ارزشمند به محله ها آن هم با مشارکت خود مردم می تواند نقش بسزایی در آرامش محله ها ایفا کند و گشت محله محور بسیج می تواند در تحقق این مهم تاثیر زیادی داشته باشد.

موسوی گفت: این طرح با همکاری کلیه افراد محله از جمله نیروهای عادی و معتمدین محل و با جلب اعتماد و مشارکت مردم، انسجام بخشی به بسیجیان و خدمت رسانی به محله برای ارتقای آسایش و آرامش اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن خاطر نشان کرد: طبق دستور العمل و به منظور اثر بخشی و آرامش محله ها با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه های قضایی شهرستان بن این  گشت ها انجام میشود.

وی افزود :در این طرح بسیجیان شهرهای بن ،وردنجان و روستاهای ،تومانک،شیخ شبان،حیدری و یانچشمه به انجام گشت ها ی محله محور پرداختند.

ارسال نظرات