فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: يادواره هاي شهدا پاسداشت ياد و خاطره انسان هايي است که از جان خود براي انقلاب و نظامي اسلامي مان گذشتند و بر ما وظيفه است فرهنگ ناب جبهه و شهادت را به نسل هاي آينده انقلاب منتقل سازيم.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۸۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
به گزارش خرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حميد يزاداني در يادواره 14 شهيد فرهنگي شهرستان فارسان ضمن بيان اينکه شهدا به ما آموختند بايد در مقابل دشمنان ايستاد، بيان کرد: خون شهيد جريان ساز است و لذا وقتي يادواره هاي شهدا در گوشه و کنار ايران اسلامي برگزار مي شود، به واقع جرياني از فرهنگ عمومي در جامعه به راه مي افتد که بايد اين امر را به فرهنگي عمومي بدل ساخت تا آثار و برکات آن در تربيت نسل جوان نمايان شود.

وي با اشاره به شاخص هاي بسيج افزود: فرهنگ بسيج مجموعه منش و رفتارهايي است که مي تواند يک مجموعه عظيم را در ملت به وجود آورد که در مسير حرکت پايدار اسلامي باشد.

این مقام مسئول حضور در صحنه، انجام عمل خالصانه، ولايت پذيري، آرمان خواهي توأم با عمل گرايي، مسئوليت پذيري، دشمن شناسي و بصيرت افزائي را از شاخص هاي اصلي بسيج عنوان نمود.

 يزداني خاطرنشان کرد: يادواره هاي شهدا پاسداشت ياد و خاطره انسان هايي است که از جان خود براي انقلاب و نظامي اسلامي مان گذشتند و بر ما وظيفه است فرهنگ ناب جبهه و شهادت را به نسل هاي آينده انقلاب منتقل سازيم.

هلاکت داعش درس عبرتي براي همه دشمناني که خيال واهي براي مبارزه با ايران دارند

وي با اشاره به اينکه هدف دشمن انحراف انقلاب اسلامي از مسير اصلي خود مي باشد، افزود: حفظ اقتدار در همه زمينه هاي انقلاب اسلامي، شکل گيري جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه، ايجاد آگاهي در دنيا نسبت به عملکرد نظام سلطه اقداماتي است که جبهه انقلاب اسلامي انجام داده است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان در ادامه به مسائل منطقه اي نيز اشاره کرد و گفت: داعش که با حمايت آمريکا و عربستان در منطقه ظهور کرده امروز نابود شد و اين فلاکت جز با نقش آفريني و جان فشاني شهداي مدافع حرم، ميسر نبود.

یزدانی با بيان اينکه هلاکت داعش درس عبرتي براي همه دشمناني که خيال واهي براي مبارزه با ايران دارند، بود افزود: بايد از اين هجمه‌ها درس گرفت و آمادگي، آموزش، انسجام  و همبستگي ملي را تقويت کرد.

وي تصريح کرد: اين پيروزي بسيار بزرگ و سرنوشت ساز را به ملت بزرگ ايران اسلامي و ملت‌هاي مظلوم عراق و سوريه و ديگر مسلمانان جهان و خانواده معظم شهداي مدافعين حرم، تبريک و تهنيت عرض مي‌نماييم و به شکرانه اين پيروزي در مقابل پيشگاه خداوند متعال سر تعظيم فرود مي آوريم
ارسال نظرات