حجت الاسلام غلامی : ایجاد قدرتی عظیم حاصل پیوند میان بسیج ومرجعیت شیعهبسیج کاری کرد که هر خانه ومحله ای تبدیل به یک دژ محکم دفاعی شود.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۶۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه قائمشهرحجت الاسلام والمسلمین یدا... غلامی همزمان با هفته بسیج در جمع پایوران و سربازان ناحیه قائم شهر گفت : دشمنان این مرز و بوم همواره در تلاش بودند وهستند تا از روشها ومسیر های مختلف به این نظام و انقلاب آسیب وارد آورند، لذا روشها، تهدیدها، تحریمها، فشارها و ... را برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی بکار گرفتند.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا پنج نوع تهدید را نام برد وتشریح کرد : تهدید امنیتی که با ایجاد آشوب در کشوری با هدف از پای در آوردن آن می باشد، تهدید نظامی مثل جنگ تحمیلی ایران که هشت سال به طول انجامید و آن هم از نوع جنگ سخت و به نوعی جنگ جهانی علیه کشور ما بوده است.
این مسئول در ادامه اذعان کرد : گاهی تهدید ها اقتصادی است که کشور ما تجربه آن را با تحریمهای مختلف از بعد پیروزی انقلاب اسلامی دارد.
وی تهدید بعدی را از نوع فرهنگی برشمرد و گفت : فرهنگ یک کشور هویت یک ملت است و به مثابه نفس آن کشور می باشد که اگر آن را از ملتی بگیرند چیزی برای زنده ماندن ندارد.
غلامی با اشاره به تهدیدات سیاسی علیه کشورمان اذعان نمود : از ابتدای پیروزی انقلاب ،کشورمان با فشارهای سیاسی دشمنان مقابله کرد ولی این ملت با تمام این مشکلات همچنان با صلابت ومحکم ایستاده است نه تنها خود بلکه کشورهای منطقه را نیز با مقاومت وایستادگی تحت تاثیر قرار داده است ودشمنان را از خاک منطقه ای هم بیرون راند.
وی اولین مولفه قدرت ایران اسلامی را در برابر مشکلات،ایمان واعتقاد به خدا دانست وگفت : این مولفه بصیرت بخش بوده وپیروزی به همرا ه دارد وهمه مشکلات حتی مرگ را نیز حل می کند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا عنوان کرد : دومین مولفه قدرت ما رهبری سیاسی از نوع ولایت فقیه است که هر زمان امت وامام با هم متحد بودند هیچ دشمنی نتوانست بر ما فائق آید واین یک امر وتاکید قرآنی است.
وی انقلاب اسلامی را از معجزات قرن نامید و افزود : یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی شجره طیبه بسیج است که امروزه در کشورهایی چون عراق،یمن،سوریه و..نیز شکل گرفت واین از آرزوهای امام راحل بود در تشکیل جامعه اسلامی وبه این واسطه قابلیت دفاعی ایران در برابر همه اقسام تهدیدات وفشارهای دشمن در عرصه بین المللی ارتقاء پیدا کرد.
حجت الاسلام غلامی در پایان خاطر نشان کرد : بسیج کاری کرد که هر خانه و محله ای به یک پادگان نظامی و دژ دفاعی تبدیل شود وامروز با پیوند بین بسیج و مرجعیت شیعه قدرتی عظیم دفاعی در برابر دشمنان شل گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها