مسئول گردشگری و اردویی راهیان نور سازمان بسیج در گفتگو با «بسیج»:
سلیمانی با اشاره به این که در قاموس بسیج و بسیجی عقبگرد معنا ندارد، اظهار کرد: دفاع مقدس تمام نشده و فقط عرشه ان عوض شده است .
کد خبر: ۸۹۵۴۱۶۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
سردار سرتیپ یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: فرهنگ و تفکر و روحیه بسیجی  باعث پیروزی ما در دوران دفاع مقدس وادوار انقلاب شد و اگردر آن دوران، بسیج مردمی شکل نمی‌گرفت، یقینا رژیم بعث عراق پیروز می‌شد، اما دیدیم که مردم، گروه به گروه بسیج شدند و به جبهه‌ها اعزام شدند و نگذاشتند که حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتند.
وی ادامه داد:  جبهه مقاومت و بسیج مردمی محصول تشکیل بسیج در اوایل انقلاب است و نمونه ای از صدور انقلاب و فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی است که منشا استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان جهان است.
سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به امر رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه راهیان نور، گفت: همایش‌های مختلفی در راهیان نور برگزار شده که مبتنی بر بیانات، ولی امر مسلمین و فرمایشات ایشان در خصوص توسعه راهیان نور بوده است.

مسئول گردشگری و اردویی راهیان نور سازمان بسیج با اشاره به این که در قاموس بسیج و بسیجی عقبگرد معنا ندارد، اظهار کرد: دفاع مقدس تمام نشده و فقط عرشه ان عوض شده است . دفاع مقدس امروز تغییر چهره داده و حملات و نبرد علیه انقلاب اسلامی به شدت ادامه دارد. امروز عرصه هجوم به ارزش‌ها و جنگ نرم است و دفاع در این جنگ به مراتب سخت‌تر از دفاع مسلحانه است.


ارسال نظرات