خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اتهامات برخی از افراد به بسیج گفت: چنین کسانی باید مراقب باشند که بسیج را متهم به توهمات ذهنی خودشان نکنند چراکه این اتهامات آب به آسیاب دشمن ریختن است.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۵۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

برخی با اتهامات خود به بسیج آب به آسیاب دشمن می‌ریزندسرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت با اشاره به اینکه خبر نابودی داعش باعث خوشحالی ملت مسلمان شد، اظهار داشت: این شجره خبیثه توسط آمریکا و اسراییل به وجود آمد و تحت حمایت آنان بود.

وی با بیان اهداف بسیج گفت: هدف بسیج تحقق آرمان‌ها و کمک به اقتدار انقلاب اسلامی است و در هر جای کشور که نیاز باشد در محرومیت زدایی، سلامت بهداشت جامعه، رفع فقر، دفاع از کشور، مبارزه با جنگ نرم و ریشه کنی اعتیاد و اقتصاد مقاومتی برای کمک به مردم حضور خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اتهامات برخی از افراد به بسیج گفت: چنین کسانی باید مراقب باشند که بسیج را متهم به توهمات ذهنی خودشان نکنند چراکه این اتهامات آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی با بیان آسیب‌های اجتماعی که در کمین فرزندان و جوانان این کشور است، افزود: اگر می خواهیم فرندان ما از آسیب‌های این دوره در امان باشند باید فرزندان خود را با شجره طیبه بسیج آشنا و وصل کنیم.

ابراهیمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بی احترامی و انکار بسیج نابخردانه و بسیج همیشه در این کشور نیاز است و در هر میدانی که به حضور بسیج نیاز باشد در کنار مردم است، بسیج نیروی کارآمد کشور در همه میدان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بسیج جناحی نیست، بیان کرد: بسیج لشگر انقلاب و تحقق مردم سالاری دینی است افراد باید مراقب نفوذ دشمن باشند چراکه دشمن توان خود را روی افراد موثر جامعه گذاشته است و می خواهد در افکار و اذهان جامعه تاثیر بگذارد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امروزه افرادی به نفع دشمن کار می کنند، گفت: طرح‌های هجرت بسیج، شهدا و چفیه را زیر سوال می برند و اینکار آنها زیر سوال بردن بسیج و خودزنی است؛ باید مراقب باشیم که به نفع دشمن حرکت نکنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده بسیج در شهرستان ملایر گفت: اعزام 22 کامیون کالا به زلزله زدگان غرب کشور، جمع آوری 50 میلیون وجه نقد از مردم نوعدوست ملایر، کمک به ازدواج جوانان 313 مورد و جمع آوری جهیزیه 19 مورد از جمله مهمترین اقدامات بسیج مواردی است شهرستان است.

ابراهیمی با اشاره به تهیه 600 مورد سبد کالای نیازمندان افزود: ساخت منزل برای نیازمندان 8 مورد، برگزاری اردوهای جهادی 111مورد، کمک به جبهه مقاومت 270میلیون ریال، کمک به نیازمندان 790 میلیون ریال نیز از دیگر اقدامات سپاه و بسیج از ابتدای سال است.

وی با اشاره به بحث حجاب و عفاف که از اهداف دیگر بسیج است، گفت: در این زمینه 303 نفر با ارشادات و راهنمایی به حجاب روی آوردند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: همچنین کمک به بیماران 110میلیون ریال، کمک به اشتغال جوانان 149 مورد، 167 کلاس تقویتی و جبرانی، 60 مورد جلوگیری از طلاق و جذب 83 نفر در حوزه های علمیه نیز بخشی از مهمترین اقدامات سپاه و بسیج بوده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات