خبرهای داغ:
هادی سیاسی بسیج گفت: برخی بعد از پایان دوران دفاع مقدس به دنبال حذف بسیج بودند که امروز خوشبختانه می بینیم ، بسیج به عنوان یک نماد و شاخص ایثار و از خود گذشتگی در جهان شناخته شده است.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۴۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمدعلی ذاکریان هادی سیاسی در نشست بصیرتی روستای مسک اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه ها ، حضور نیرو های بسیج در کنار سایر نیرو های نظامی بوده است.

 

وی افزود: برخی بعد از پایان دوران دفاع مقدس به دنبال حذف بسیج بودند که امروز خوشبختانه می بینیم ، بسیج به عنوان یک نماد و شاخص ایثار و از خود گذشتگی در جهان شناخته شده است.

 

ذاکریان  عنوان کرد: امروز اگر داعش در سوریه و عراق شکست می خورد به برکت حضور نیروهای مردمی و تفکر بسیج است ؛ بسیج جوشیده از معنویت با شاخصه های خدا محوری ، مردم محوری و دین محوری می باشد.

 

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی نقش آفرینی کرده است، گفت: بسیج با هوشیاری ، بصیرت و دشمن شناسی ماموریت های سنگینی را که به عهده گرفته با موفقیت به پایان رسانده است.

 

وی عنوان کرد: ما باید قدردان این نظام و انقلاب باشیم ؛ ایران در زمینه نظامی ، پیشرفت خوبی داشته است.

 

ذاکریان در پایان گفت:  اگر بخواهيم انقلاب و كشور جمهورى اسلامى ایران در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان در امان باشد باید روزبه‏روز اين شور و شوق، حركت عمومى و  بسيج عظيم نيروهاى ملت را تقويت كنيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها