خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه در دفتر هوا فضا سپاه انصارالرضا(ع):
نمایندگی ولی فقیه در دفترهوا فضا سپاه انصارالرضا(ع) گفت: ملت های اسلامی همه بیدارشده اند می بینید بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته است حیف که بعضی سران کشورهای اسلامی قدر این بیداری را ندانستند.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۲۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سربیشه با نام شکوه مقاومت به مناسبت 5آذر درسالن ادب این شهر برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دفترهوا فضا سپاه انصارالرضا(ع) در این مراسم گفت : در 38سال پیش یعنی درچنین روزی بسیج مستضعفین تشکیل شد.

وی این روز را روز عشق و تبدیل خاطرات و به یاد آوردن خاطرات دوران انقلاب ودفاع مقدس بیان کرد.

حجه الاسلام وافی گفت : اگر نبود این حضور 38ساله در مقابل تمامی جنایتکاران نظام جمهوری اسلامی ایران نمی توانست دوام بیاورد، این چه آتش فشانی است که امروز تمامی توطئه ها را نقش برآب می کند.

وی در ادامه افزود: بسیج اختصاص به قشر خاصی ندارد، بسیج یعنی کسی که روحیه ایثارگری دارد و جهاد یعنی  نهایت تلاش و کوشش در راه آبادانی وخدمت به محرومین است .

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درهوا فضا سپاه انصادالرضا استان گفت: این تفکر بسیجی است که امروز آمریکا را پای میز مذاکره کشانده است، ما باید قدر عزت و اقتدار خود را بدانیم. ارتش، سپاه و نیروی انتظامی پای در رکاب ولایت و همه پاسدار ولایت هستند.

حجه الاسلام وافی افزود: ملت های اسلامی همه بیدارشده اند می بینید بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته است حیف که بعضی سران کشورهای اسلامی قدر این بیداری را ندانستند.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها