مردم شهرستان مشگین‌شهر به صورت خودجوش و همچنین به همت جمعیت حلال احمر شهرستان با برپایی چادرهای جمع آوری کمک‌های مردمی اقدام به جمع اوری کمک به زلزله زدگان کرده و در قالب چندین دستگاه خودرو به مناطق زلزله زده اعزام کردند.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۰۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین شهر ، به دنبال زلزله اخیر در استان کرمانشاه و به محض اطااع از این حادثه نجاتگران تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر به مناطق زلزله زده اعزام شده و در حال امداد رسانی به مردم آن منطقه هستند.



همچنین چادرهای جمع آوری کمک‌های مردمی جمعیت هلال احمر در میدان امام و میدان آزادی برپا شده و آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی به مردم حادثه دیده کرمانشاه هستند.



پس از اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر جهت دریافت کمک‌های مردمی بلافاصله مردم شهرستان مشگین‌شهر به صحنه آمده و با استقبال بی نظیری به پایگاه‌های هلال احمر مراجعه کرده کمک های خود را جهت ارسال به مناطق زلزله زده تقدیم کردند.



در کنار جمع آوری کمک های مردمی توسط جمعیت هلال احمر شهرستان مردم به صورت خود جوش از روستاهای شهرستان جهت تامین نیازهای ضروری مردم کرمانشاه وارد عمل شده و چند دستگاه خودرو اقلام ضروری تامین به مناطق زلزله زده اعزام شده است.



بانک انصار نیز با اعلام شماره حساب های 441059555555513 و 28285955555551 و شماره کارت 6273811098445544 آمادگی خود را جهت دریافت کمک‌های مردمی به زلزله زدگان استان کرمانشاه اعلام کرد.



انتهای پیام/
ارسال نظرات