همزمان باسراسر کشور و درششمین روز از هفته مبارک بسیج و طرح گشت محله محور بسیج با دستور سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در سراسر استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۰۸۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) با گرامیداشت هفته مبارک بسیج و پیروزی جبهه مقاومت با تأکید بر ارتقای امنیت در کشور، گفت: بسیجیان برای حفظ امنیت کشور به کمک  نیروهای انتظامی  می شتابند .

 سردار علی محمد اکبری اظهار کرد:در نظراست، ایست بازرسی‌های بسیج تقلیل داده شود و گشت‌های محله‌ محو  راه اندازی گردد.

وی ادامه داد: به فضل خدا، با تلاش ارزشمند نیروهای انتظامی ، ایران  اسلامی از امنیت خوبی برخودار است، اما باید آن را ارتقا داد  که در این زمینه بسیجیان به کمک و یاری آنها خواهند رفت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام)گفت: طرح گشت های محله محور به عنوان یکی از وظایف بسیج در سراسر کشور و استان اجرا می شود.

سردار فرمانده سپاه استان بیان کرد: هدف از اجرای طرح گشت های محله محور این است که ،بسیجیان آموزش دیده پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج بتوانند به افراد نیازمند کمک یاری برسانند.

در ادامه این مراسم و همزمان با سراسر کشور ،سردار اکبری با اعلام  رمز مقدس یا مهدی (عج) و یا حسن علیه السلام  دستور اجرای طرح گشت های محله محور در سراسراستان را صادر کرد.

در این مراسم که به میزبانی پایگاه شهداء در مسجدجامع شهرکرد با حضور بسیجیان پایگاه های "شهید چمران"، "شهدای گمنام"،"روح الله (ره)" و "شهداء"  حوزه مقاومت حضرت رسول صلوات الله علیه وآله وسلم  شهرکرد برگزارشد پس از اعلام رمز ، بسیجیان بابدرقه سردار فرمانده سپاه استان مأموریت محوله را آغاز کردند.

اقامه نماز مغرب و عشاء،خیر مقدم گویی فرمانده پایگاه شهداءمسجدجامع شهرکرد،سخنرانی و اعلام رمز از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

ارسال نظرات