خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج از زواره شورای حوزه حضرت زهرا (سلام الله علیها) زواره، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ، در نشستی صمیمانه به دیدار مادر شهید رسولی رفتند
کد خبر: ۸۹۵۴۰۰۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان،در این دیدار، مادر شهید رسولی ضمن تشکر و قدردانی از اعضای بسیج، خاطراتی از دوران زندگی شهید و دوران جنگ و شهادتشان را بیان نمودند.
همچنین خانم آقاباباییان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار، دیدار از خانواده شهدا را مایه افتخار خود دانست.
وی در این دیدار اظهار داشت : هفته بسیج، هفته شهادت ، فداکاری و مقاومت در مقابل دشمن و متجاوز است
آقاباباییان افزود : شهدا تمامی هستی خود را برای دین و آرمان امام شهدا ایثار کردند و امروز یا همان صلابت امام انقلاب اسلامی را هدایت می کنند .
ایشان خدمت به خانواده معظم شهدا را وظیفه مسئولین دانست و بیان کرد: مدیران باید امین و دلسوز برای مردم باشند و در راستای خدمت به خلق گام بردارند .
فرمانده بسیج خواهران، خانواده شهدا را نماد عشق ، ایثار و فداکاری عنوان کرد و افزود : آنها که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و در هشت سال دفاع مقدس ایثار و ازخودگذشتگی و مقاومت کردند ، که نماد فداکاری در جامعه هستند .
وی پایداری، دوام و قوای انقلاب را در ایستادگی خانواده شهدا و ایثارگران خواند و بیان کرد : وقتی که بعضی افراد عزت خانواده شهدا را درک نمی کنند شرمنده می شویم .
همچنین ایشان بر قدردانی از تلاش و ایثارگری خانواده شهدا را از آرزوی مسئولان دانست ، زیرا خود را مدیون خون پاک شهدا می دانیم .
خانم آقاباباییان افزود : هر آنچه از جسم و توان نیروهای بسیجی است برای حل مشکلات مردم می گذاریم و تمام تلاش های ما در مقابل ایثارگری های خانواده های شهدا ناچیز است .
در پایان این نشست فرمانده حوزه حضرت زهرا(سلام الله علیها) ، از خانواده معظم شهید تجلیل کرد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها