خبرهای داغ:
همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین؛

اجتماع عظیم بسیجیان در همدان برگزار شد

همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین اجتماع عظیم بسیجیان در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۷۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

اجتماع عظیم بسیجیان در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با ۵ آذر سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به فرمان رهبر کبیر انقلاب در سال ۵۸ اجتماع عظیم بسیجیان با حضور مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران، مسئولین و فرماندهان سپاه انصارالحسین(ع) و سپاه ناحیه همدان و مسئولین ارشد استان در سالن ورزشی امام علی(ع) همدان برگزار شد.

این اجتماع با هدف بیعت با فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و با عنوان «بسیج جهاد کبیر و عمل انقلابی» با حضور اقشار مختلف بسیجان سلحشور و دلاور با شعارهای انقلابی و ارزشی برگزار شد.

بسیجبان حاضر در مراسم در عهد و پیمانی مجدد یک صدا با شور و حال خاص فریاد «لبیک یا خامنه ای»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، « تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

در این اجتماع بسیجیان با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی و بستن سربندهای «یا زهرا» و «لبیک یا زینب» با لباس رزمی حضور یافتند تا به همه ایادی کفر نشان دهند که همچنان بسیج مدافع انقلاب و اسلام است و اجازه نمی دهد میدان برای دسیسه و توطئه آنها مهیا شود.

در این گردهمایی بسیجیان و گردان‌های نظامی با انجام حرکات نظامی به صورت تیمی و انفرادی قدرت و اجرای حرکات اکروباتیک ، هنرهای رزمی، صلابت و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار