خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج،

برگزاری یادواره شهدا روستای علی آباد زیر استاق شاهرود+عکس

یادواره شهدا روستا‌های علی آباد و صالح آباد زیر استاق شاهرود با عنوان "آبروی محله افتخار محله"به همت پایگاه‌های بسیج وحدت و ابوذرغفاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۶۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج، یادواره هشت شهید روستا‌های علی آباد و صالح آباد زیر استاق شاهرود با عنوان "آبروی محله افتخار محله"به همت پایگاه‌های بسیج وحدت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه و ابوذرغفاری حوزه بسیج روستایی نجف اشرف سپاه در مسجد و حسینیه اعظم سیدالشهداء روستای علی آباد برگزار شد.
در این مراسم که اقشار مختلف مردم و مسئولین حضور داشتند، سرهنگ پاسدار حسین یارمحمدی جانشین سپاه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا عزت و اقتدار امروز نظام را مدیون خون شهدا و تفکر بسیجی که امام بنیان نهاد دانست و گفت: امروز ما در منطقه شاهدیم که با تفکر بسیجی داعش از عراق و سوریه برکنده شد و برای حفظ و حراست از این انقلاب به فرمود: ه امام راحل نیاز به تفکر بسیجی است.
در این یادواره محمدرضا اسلامی در وصف شهدا به شعرخوانی و مرثیه ثرایی پرداخت.
لازم به ذکر است این یادواره به یاد و نام هشت شهید روستا‌های علی آباد و صالح آباد بخش مرکزی شاهرود شهیدان فرامرز کلباسی، داوود صادقی، حسین کاظم زاده، محسن اسدی، سیداحمد حسینی، محمدعلی رجبی، محمدرضا رحیمی و غلامعلی رحیمی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها