به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج مستضعفین معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با هیئت همراه با حضوردر دفاتر برخی رسانه های مازندران با مسئولین این رسانه ها دیدار و نشست صمیمانه ای برگزار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۶۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی  به اتفاق هیات همراه  ابتدا با حضور در دفتر خبرگزاری کارو کارگری مازندران(ایلنا) ضمن تسلیت درگذشت مسئول فقید این خبرگزاری به فرزند مرحوم فرامرز درخشنده،  تلاش، تعهد و تخصص مرحوم درخشنده را الگویی برای جامعه رسانه ای یاد کرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا  ضمن یاد مرحوم درخشنده، آمرزش روح این فقید را از خدای رحمان مسئلت کرد و  توفیق  تلاش متعهدانه و خدمتگزارانه را برای بازماندگان خواستار شدو گفت: رسانه و اصحاب آن  مرحوم درخشنده را الگویی برای خود در راه خدمت رسانی به مردم اسلامی  قرار دهند.

در پایان این دیدار و نشست یک ساعته، لوح یادبودی از طرف روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا به سرپرست این خبرگزاری اهدا شد.

مرحوم فرامرز درخشنده از پیشکسوتان رسانه های کشوری در مازندران در تاریخ 18 آبان 96 برابر با شب اربعین حسینی پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از بیماری درگذشت، روحش شاد و یادش گرامی.

در ادامه این برنامه، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا و هیئت همراه با حضور در دفتر رسانه های "هارش"  ضمن دیدار با مسئول و خبرنگار این نشریه، هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای دیدار و عرض خدا قوت به اهالی رسانه ای و بسیجی استان برشمرد.

سرهنگ پاسدار رضایی تلاش متعهدانه رسانه های مازندران  را با آمیختن تخصص ارزشمند خواند و افزود: رسانه های ارزشی در جامعه اسلامی علاوه بر تخصص مربوطه همواره باید تعهد را با نگاه به خدمت رسانی به جامعه  بکار گیرند.

وی مهمترین الویت رسانه های ارزشی را در راستای تحقق فرامین مقام عظمای ولایت دانست و یادکرد: اکثر رسانه های مازندران تلاششان در جهت تحقق فرامین مقام معظم انقلاب اسلامی است و در این راه از هیچ مرکز قدرتی هراس نداشته و کم کاری و نارسائی های در راه اعتلای ارزشها و رسیدگی به مردم و ولی نعمتان جامعه به ویژه مستضعفین و محرومان را از طریق رسانه به گوش مسئولین و دست اندرکاران اجرایی، قانونگذاری و قضایی خواهند رساند.

در این دیدار فاطمه سیفی مدیرمسئول نشریه هارش نیز از دغدغه های رسانه ای در راه خدمت به جامعه مطالبی بیان کرد.

در پایان این دیدار که بیش از 2 ساعت بطول انجامید لوح یادبودی به مسئول این نشریه اهدا گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها