خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت: ۱۰۰ عنوان برنامه توسط رده‌های مقاومت بسیج در شهرستان فلاورجان برگزار خواهد شد که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته همایش اقتدار بسیج استان اصفهان است که در این همایش تعداد ۶ گردان سازمان‌یافته عاشورا از شهرستان حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۶۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، سرهنگ علی فتحیان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: برکات بسیج در طول دفاع مقدس و بعد از آن نمایان بوده و بسیج بدنه فعال اجتماع بوده است؛ نظام اسلامی همواره برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها نیازمند حضور سازمان‌یافته بسیج مردمی است.
وی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج شهرستان فلاورجان افزود: ۱۰۰ عنوان برنامه توسط رده‌های مقاومت بسیج در شهرستان فلاورجان برگزار خواهد شد که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته همایش اقتدار بسیج استان اصفهان است که در این همایش تعداد ۶ گردان سازمان‌یافته عاشورا از شهرستان حضور خواهند یافت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ادامه داد: در راستای بزرگداشت هفته بسیج برنامه دیدار یار صورت خواهد گرفت که در آن جمعی از بسیجیان فلاورجان به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت، غبارروبی گلزار شهدا و حضور حلقه‌های صالحین در نمازهای جمعه از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج است.
وی تأکید کرد: مهم‌ترین برنامه محول شده به بسیج شهرستان طرح کرامت است که در هفته بسیج به‌ صورت فراگیر همایش تخصصی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی (طرح کرامت) برگزار خواهد شد و طرح «گشت بسیجی محله محور» در راستای کنترل سرقت‌ها با محوریت آسیب‌های اجتماعی نیز در راستای اجرای این طرح ملی است.
فتحیان در پایان بیان داشت: برگزاری صبحگاه مشترک بسیج در مرکز شهرستان، همایش‌های بصیرتی، برگزاری یادواره شهدای پایگاه‌های قشری و محلی و افتتاح ساختمان بسیج اقشار ،عطرافشانی وغبارروبی گلزارشهدا از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج در شهرستان فلاورجان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها