نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری؛
حجت الاسلام و المسلمین نکونام در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان گفت: شهادت افتخارآفرین است.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۶۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛نماینده ولی فقیه در استان شهادت این عزیز بالنده، افتخارآفرین، عبد صالح خدا، محب آل الله و شیفته حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام و جهادگر راستین در راه خدا شهید علی‌رضا جیلان را محضر مولا و مقتدایمان حضرت بقیه الله اعظم امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری و همه جبهه مقاومت و همه هموطنان و هم استانی‌های خوب و همه عزیزان شهید پرور و بالنده شهرستان بروجن تبریک  گفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی افزود: شهیدعلیرضا جیلان با تو پیمان می‌بندیم که یک لحظه از راهی که تو و امثال تو پیش پای ما گذاشته‌اید کوتاه نیایم و یک لحظه سستی نکنیم چرا که می‌دانیم این راه حق محض است و کرامت انسانی و درجات بلند انسانی در این راه به انسان عطا می‌شود و تنها راه رسیدن به اوج و سعادت فقط همین راه است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد:شهیدعلیرضاجیلان در نزد خدای متعال شهادت بده که ما تا آخر هستیم و تا نابودی دشمنان و اضمحلال نظام سلطه و ریشه‌کن کردن تمام و کامل آمریکا و صهیونیست و اذنابش از پای نمی‌نشینیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت:تنها چیزی که شهید علیرضا جیلان از ما می‌خواهد همین است که در این راه رهروانی مثل او  قوی، قدر، مؤمن، شجاع، زاهد و دل از دنیا کنده و به خدا پیوسته باشیم که این مردم، مردان، زنان و جوانان لبیک می‌گویند و آماده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود:نفاق‌گران، توطئه‌گران، مستکبران، نظام سلطه، داعش ریشه کن شده همه بدانند این مردم یک لحظه از باورها و ارزش‌هایشان کوتاه نمی‌آیند و راهشان را خوب پیدا کرده‌اند و در این مسیر محکم و مقاوم ایستاده‌اند.

شایان ذکراست:مراسم وداع با شهید مدافع حرم حاج علیرضا جیلان شب گذشته درحسینیه ثارالله سپاه بروجن باحضور علما،مسئولین،فرماندهان نظامی و انتظامی،آحادمردم ولایتمدار و شهید پرور برگزار و مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهیدحاج علیرضا جیلان از ساعت 9 صبح از حسینیه ثارالله علیه السلام بروجن به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار و طبق وصیت شهید پیکر مطهرش در کنار عموی شهیدش به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات