خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: در طول دفاع مقدس، استان قزوین یک هزار و 200 شهید بسیجی تقدیم انقلاب اسلامی نموده که بیشترین فراوانی را نسبت به سایر اقشار داشته است.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۴۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: آحاد مردم انقلابی ما، بسیجی هستند و این روحیه‌ی بسیج است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون منشا برکات فراوانی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.
وی افزود: نیروهای بسیجی از آغاز جنگ تحمیلی، مدافع واقعی اسلام و ایران اسلامی بودند و تاکنون نیز در جبهه‌های مختلف، بویژه در فرامرزی دفاع از حریم اسلام، حماسه‌آفرینی کرده و می‌کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در طول دفاع مقدس استان قزوین یک هزار و 200 شهید بسیجی تقدیم انقلاب اسلامی نموده که بیشترین فراوانی را نسبت به سایر اقشار داشته است.
حقایق‌پور، تعداد جانبازان بسیجی در استان قزوین را بیش از دو هزار نفر عنوان و بیان کرد: از آنجایی که آمار قابل توجهی از رزمندگان ما در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نیروهای بسیجی جان برکف بودند به همین میزان جانبازان بسیجی نیز بیشتر از سایر اقشار جامعه است.
این مسوول ضمن گرامیداشت هفته‌ی بسیج گفت: اگر چه هر ساله در این هفته، یاد و خاطره‌ی رزمندگان، جانبازان و شهدای بسیجی را گرامی می‌داریم، ولیکن بسیج واژه‌ی فراموش ناشدنی ملت ما در تمامی ایام سال بوده و امروز به برکت حضور آنان است که ایران اسلامی امن‌ترین کشور منطقه می‌باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه بسیج نمادی از انسان مومن، فداکار و با گذشت است، گفت: همه ارزش‌های والای انسانی در بسیجی بودن خلاصه می‌شود و شهدای ما نیز با همین روحیه‌ در جنگ تحمیلی حضور یافتند و با رسیدن به اوج کمال و معرفت به مقام بلند شهادت نایل شدند.
وی افزود: شهدا و رزمندگان با جانفشانی‌های خود در هشت سال دفاع مقدس تفکر بسجی را مستحکم کردند و امروز جوانان ما با چنین تفکری در جبهه‌های مختلف حضور می‌یابند و دشمنان را شکست می‌دهند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها