نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

بسیج مایه اقتدار نظام اسلامی است / بسیج کوه استوار مقاومت و پایداری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت در پارک شغاب بوشهر گفت: بسیج مایه اقتدار نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۳۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار کرد: بسیج هدیه ای عرشی از ناحیه خداوند متعال برای مردم ایران در پرتو انقلاب اسلامی است که الگویی کارآمد از سپاه بدر، احد و خندق است.

وی تصریح کرد: تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی گواه این مسئله است که هرگاه بسیج در میدان حاضر باشد پیروزی برای این نظام اسلامی و مردم به ارمغان آورده است.

آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: بسیج در همه عرصه ها چنان از خود درخشش نشان داده است که این انقلاب اسلامی را در راه تحقق اهدافش هر روز موفق تر از گذشته کرده است.

وی تأکید کرد: بسیج راه اقتدار و آینده ایران اسلامی است و به همین علّت است که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تفکّر انقلابی و بسیجی تأکید فراوان داته و در محاسبات، اهمیّت زیادی برای آن قائل هستند.

صفایی بوشهری خطاب به بسیجیان حاضر در این مراسم گفت: استان بوشهر از دیرباز نماد مبارزات ضدّ استکباری و ضدّ استعماری بوده و در این راه، روح و تفکّر بسیجی از خود نشان داده است و امروز نیز با حضور شما و فرماندهانتان چنان شکوه و جلالی نشان دادید که شایسته اقتدار و عزت مردم استان است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار