خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)گفت: حضور آگاهانه و به موقع دشمن را مایوس می کند و مهم ترین مسئله در بسیج هم همین حضور آگاهانه است .
کد خبر: ۸۹۵۳۹۱۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)خراسان جنوبی در همایش پیشکسوتان بسیجی  شهرستان قاین اظهارکرد: ما امروز ثمره وکار کرد وحضور بسیج را در همه  صحنه  های مقابله با استکباروجهان خواران می بینیم.

وی افزود:امروز آمادگی وفرمان گویی به لبیک ولی امر مسلمین در جامعه بسیجی همچنان  قوت دارد وحضور با شکوه بسیجیان  دهه اول انقلاب ودوران سخت دفاع مقدس همچنان پرشکوه وپررونق است.

سردار قاسمی با اشاره به برگزاری چنین همایش هایی گفت:این محفل ،محفل یادی از دوران قدیم است وماباید رهرو راه پیشکسوتان بسیج باشیم.

وی ادمه داد:امروز بسیج باید کارهایش عمیق باشد ودر این پهنه بی کران کارهایش را بنیادی انجام دهد ودر همه بخش ها این کارها گشترش پیدا کند

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)خراسان جنوبی بیان داشت:اگر مجهز به سلاح معنوی نشویم شکست می خوریم وآنچه که مارا پیروز کرد سلاح  های روز ما  نبود بلکه سلاح معنوی وایمان واخلاص ویژگی نیروهای بسیجی مابود وبسیجیان ما در ایمان به مرحله یقین رسیده بودند

وی تصریح کرد،گستردگی بسیج واستقامت وایستادگی از خصیصه های بسیج است ودر جهان اسلام هم بسیجیان با همین استقامت وایستادگی پیروز بودند .

سردار قاسمی گفت:امروز ثمره بسیج را در لبنان وسوریه ویمن می بینیم که با تشکیل نیروهای مردمی از کشور خود دفاع می کنند.

وی ادامه داد: امروز جهان اسلام از بسیجیان الگو می گیرند وهسته های مقاومت حزب الله در نقاط مختلف متشکل ازبسیج  جهانی شده است .

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:بسیج اقتضایی عمل می کند ونهاد وپدیده ای است که در هرجایی وبه هر شکلی عمل می کند .

حضور در مناطق زلزله زده در حال حاضر،حضور در عرصه دفاع مقدس در دوران جنگ ،کمک به معیشت وبحث اقتصاد مقاومتی ومحرومیت زدایی از عرصه های حضور بسیج است.

وی اظهارکرد:حضور برای بسیج یک اصل است واگر بسیج حضورپیدا نکند آن بازدارندگی وترسی که دشمن باید داشته باشد تحقق پیدا نمی کند

قاسمی  افزود:حضورآگاهانه وبه موقع  دشمن را مایوس می کند ومهم ترین مسئله در بسیج هم همین حضورآگاهانه  است

وی بیان داشت:تشخیص به موقع در بسیج بسیار مهم است وعده ای هنوز باور نکرده اند که آمریکا دشمن اصلی ماست وعده ای که خودرا از یاران امام می دانند هنوز نتوانسته اند دوست رااز دشمن تشخیص دهند .

سردار قاسمی گفت:عمل به هنگام از دیگر خصیصه های بسیجیان است که در هرزمانی بنا به اعلام نیاز، حضور فعالی دارند.

سرهنگ برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات نیز در این همایش با بیان این که رونق بسیج در هر منطقه ای به دلیل فعالیت های نیروهای مردمی آن است گفت: حفظ روحیه ایثارگری وانقلابی بودن وروحیه شهادت طلبی از ماموریت های ویژه بسیج است وبسیجیان علاوه بر انجام کارهای فرهنگی ودفاعی بایستی به موضوع علم ودانش و تحصیلات که مورد تاکید رهبری است نیز توجه داشته باشند .

 

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها