امام جمعه اردکان با اشاره اهمیت حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف گفت: پایگاه‌های بسیج مراکز ترویج تفکر بسیجی در جامعه است.
کد خبر: ۸۹۵۳۹۰۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در مراسم افتتاح ساختمان جدید پایگاه مقاومت امام جعفرصادق (علیه السلام) صدرآباد ضمن گرامیداشت هفته بسیج، پیروزی جبهه مقاومت بر داعش را تبریک گفت و با اشاره به روایتی از حضرت امام حسن عسکری (علیه السلام) افزود: دو خصلت ایمان به خداوند و نفع رساندن به بندگان خداوند است که خوبتر از آن وجود ندارد.
امام جمعه اردکان با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در برابر گروه تکفیری صهیونیستی داعش اظهار داشت: امروز بسیج و جبهه مقاومت به همه دنیا نفع رسانده است و اگر این داعش نابود نمی‌شد و جنایات آن‌ها ادامه پیدا می‌کرد همه بشریت خسارت می‌دید و نابود کردن این گروه بزرگترین خدمتی بود که برای بشریت انجام شد.
وی با بیان اینکه اسلام در دفاع از مظلوم مرز نمی‌شناسد تصریح کرد: دفاع از مظلومین وظیفه ماست و نتیجه این پیروزی از تفکر بسیجی حاصل شده است و باید این باور و تفکر حفظ شود.
حجت الاسلام شاکر، پایگاه‌های بسیج را مراکز ترویج تفکر بسیجی عنوان کرد و افزود: بسیجی کسی است که هرجا نیاز باشد حضور دارد مانند اردو‌های جهادی، عرصه‌های علمی، ورزشی، خدمات رسانی به مردم و برگزاری مراسم‌های مختلف.
امام جمعه اردکان با اشاره به افزایش جمعیت شهر، مهاجرت افراد غیربومی و بروز برخی از مشکلات گفت: مردم درخواست دارند که گشت‌های بسیجیان و پایگاه‌ها در محلات مختلف دوباره راه اندازی شود تا مردم حضور بسیجیان را در صحنه‌های مختلف احساس کنند، زیرا این گشت‌ها موجب ایجاد دلگرمی در مردم می‌شود.
ارسال نظرات