خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درمیان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درمیان گفت: امام خمینی (ره) با درک عمیق از تقش انبیا و به ویژه در پیروزی اسلام از همان آغاز انقلاب بر نقش سازنده توده های مردم تاکید کردند و لذا بسیج را پایه ریزی کردند تا موتور محرکه ی انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۸۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام علی خواجوی موسویه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درمیان در جمع بسیجیان قهستان اظهار داشت: امام خمینی (ره)با درک عمیق از تقش انبیا و به ویژه در پیروزی اسلام از همان آغاز انقلاب بر نقش سازنده توده های مردم تاکید کردند و لذا بسیج را پایه ریزی کردند تا موتور محرکه ی انقلاب اسلامی باشد.

وی عنوان کرد:  بسیج همان طور که در طول تاریخ  در همه عرصه ها پیش تاز بوده است امروز هم در زمینه های مختلف خوش می درخشد یک روز در بعد نظامی  در دفاع مقدس و دفاع از حرم وارد میدان شد  ودر خشید و یک روز در کمک به مردم مسلمان نظیر خدماتی که در بحث اردو های جهادی  و کمک به مصیبت زدگان حوادث و بلایای طبیعی انجام می دهد و این همان نعمت و عنایت بزرگ الهی است که خداوند در اختیار مسلمین و انقلاب اسلامی قرار داده است.

خواجوی افزود: یکی از ویژگی های بسیجی پایبندی به استقلال همه جانبه است یکی استقلال سیاسی به معنای اینکه فریب لبخند دشمن را نخوریم و یکی استقلال اقتصادی اینکه اقتصاد را گره نزنیم به اقتصاد و تجارت جهانی ،متاسفانه در این چند سال برخی مسئولین ما تلاش خود را انجام داده اند تا به برخی سازمان های اقتصاد جهانی بپیوندند.

وی تصریح کرد: حال انکه در این چند سال  این اقتصاد جهانی با یک ورشکستگی گسترده رو برو شد  و مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که که راهکار اقتصاد مقاومتی و تکیه به ظرفیت های درون است اما در برخی مسئولین گویا گوش شنوایی وجود ندارد و چه خسارتهایی که از تعلل این مسئولین به ملت نرسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها