خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج ،فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)خراسان جنوبی وجمعی از پرسنل سپاه شهرستان قاین با امام جمعه شهر نیمبلوک دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۷۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،در این دیدار حجت الاسلام شطی امام جمعه شهر نیمبلوک با اشاره به رشادتهای سردار سلیمانی وپیروزی جبهه حق بر علیه باطل گفت:نابودی شجره خبیثه داعش تابلویی است که می توان از آن درس گرفت واین جریان 3پیام امنیت،کارآمدی سپاه وبسیج برای جهان و پیام وحدت مسلمانان جهان را به دنبال داشت.

امام جمعه نیمبلوک احداث سالن ورزشی ،برگزاری کلاس های کارآفرینی در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان وراه اندازی حوزه مستقل در شهر نیمبلوک  را درخواست کرد.

بخشدار نیمبلوک نیز خواستار همکاری سپاه در جهت تکمیل گلزار شهدای شهر نیمبلوک که تاکنون 20درصد پیشرفت فیزیکی داشته است شد.

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)نیز در این دیدار با بیان این که بسیج یک نیروی مخلص وکارآمد در همه عرصه هاست گفت: بسیج کارنامه درخشانی درکشور دارد وحضور نیروهای بسیجی در عرصه های مختلف همراه با اخلاص است وبه لحاظ آمادگی وحضور در عرصه های مختلف وایجاد رعب ووحشت در دل دشمن ،بسیج خوش درخشیده است.

وی با توجه به درخواستهای مسئولین شهر نیمبلوک گفت: ایجاد وراه اندازی حوزه یک سری شرایطی از لحاظ راهبردی دارد که باید موضوع درسطح  کلان مطرح شود وپس از بررسی نتیجه اعلام خواهد شد.

سردار قاسمی در خصوص کمک به ساخت گلزار شهدای گمنام نیمبلوک نیز قول مساعد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها