خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی:

بسیجیان جهادگران عرصه فرهنگ هستند

کارشناس مذهبی بسیجیان را جهادگران عرصه فرهنگ نامید و گفت: بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه در عصر حاضر پیرو خط ولایت بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۹۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲

بسیجیان جهادگران عرصه فرهنگ هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام میثم سلگی، در مراسم گرامیداشت هفته بسیج پایگاه مرضیه روستای شریف‌آباد ضمن تبریک هفته بسیج بسیجیان را جهادگران عرصه فرهنگ نامید و اظهار داشت: بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه در عصر حاضر پیرو خط ولایت بوده است.

وی بسیج را عرصه همدلی، همفکری و اتحاد خواند و تصریح کرد: یکی از این عرصه‌های اتحاد، انقلاب اسلامی بود که با بسیج شدن همه مردم رژیم پهلوی نابود شد و بعد از آن نیز همدلی در دوران دفاع مقدس که به واقع می توان آن را جنگ جهانی سوم نامید چراکه تمام مستکبران جهان در این جنگ علیه ایران بودند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه نابودی حکومت خود خوانده داعش اتفاقی مبارک است، گفت: برای هر ایرانی باعث افتخار است که جوانانی از این آب و خاک توانسته‌اند باعث ایجاد امنیت در منطقه شوند.

وی هدف از ایجاد و شکل‌گیری گروهک داعش را ایجاد حاشیه‌ای امن برای رژیم اشغالگر اسرائیل دانست و افزود: این گروهک با حمایت آمریکا، اسرائیل و عربستان در زمانی کوتاه چنان قدرتی گرفت که همین حامیان آنها از این قدرت به وحشت افتادند و تصمیم به نابودی آن گرفتند اما لازمه این کار را زمانی معادل 30 سال دانستند، اما با فرماندهی و هدایت مقام معظم رهبری یک سرباز ولایت وارد میدان شد و در زمانی کوتاه داعش در هم کوبیده شد.

سلگی سرپنجه ولایت را پر از سربازانی همچون حاج قاسم سلیمانی خواند و گفت: خوشبختانه ایران پر از سربازانی است که منتظر دستور ولایت فقیه هستند که سردار سلیمانی یکی از نمونه‌های بارز این سربازان عارف مسلک است.

وی درباره نقش زن در خانه و خانواده نیز اظهار داشت: شاید مرد رئیس خانه باشد اما زن مدیر خانه است و وظیفه مدیریت خانواده را بر عهده دارد و خانواده ای موفق است که مدیر آگاه و خوبی داشته باشد.

در پایان این مراسم با اهدای جوایزی از بسیجیان نمونه این پایگاه تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار