یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس:

حرکت انقلابی امام راحل با تکیه بر تفکر بسیج با اقتدار ادامه دارد

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس بوشهر گفت: امام راحل حرکت عظیم انقلابی را به وجود آورد و این راه امروز به دست با کفایت امام حاضر و تکیه بر تفکر بسیج با اقتدار ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۹۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان؛ محمد صابر به مناسبت هفته بسیج در جمع بسیجیان اهرم گفت: علما شهرستان تنگستان نقش بزرگی در رشادتها و شهامتهای مردم این دیار داشتند و در کنار همه این اوصاف نقش آیت الله جمی که خود از مفاخر علم و ادب است به عنوان یک عالم فرهیخته هم رزمنده در رکاب امام راحل قبل از پیروزی انقلاب و هم در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی ویژه بوده و مستلزم این است که برای این بزرگوار نیز یادواره و بزرگداشت گرفته شود.

وی افزود: علمای بزرگ افتخار اسلام هستند اگر امروز رزمنده ای در میدان دفاع از اسلام قرار دارد و مثل دریای واقعی خود را عجین کرده است

این فرمانده دفاع مقدس خاطر نشان کرد: هر کسی از استان بوشهر وارد مناطق عملیاتی دفاع مقدس و استان خوزستان می شد مسیر سنگر مقاومت یعنی مصلای نماز جمعه را به خوبی می دانست.

وی تصریح کرد:  امروز از مردم تنگستان که سابقه زهد و تقوا و سوابق خاص مبارزاتی دارند درخواست می کنم که سنگر نمازجمعه را با حضور پر شور خود پر کنند.

صابر خاطر نشان ساخت: آیت الله جمی درس مقاومتُ ایثار و بزرگی را به رزمندگان دیروز سپاه اسلام داد و امروز نیز باید از سیره این عالم بزرگوار تاسی گرفت.

وی ابراز داشت: نام بسیج از گوشه گوشه دوران حماسه و فصلنامه عشق و ایثار دفاع مقدس دیده و شنیده می شود و بسیج تمام شدنی نیست چرا که در دورانهای مختلف انقلاب خود را نشان داده و توانست همچون فرهنگ ناب انقلاب اسلامی به جهان اسلام صادر شود .

محمد صابر گفت: شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس اول کسانی بودند که نام خود را در دفتر بسیج ثبت کردند وامروز به برکت خون شهدا فرهنگ بسیجی در تمام دنیا در حال گسترش است و هیچ قدرتی  در مقابل آن نمی تواند ایستادگی کند.

وی ادامه داد: همه مردم دیده اند که برای پیشرفت و گذر از بحرانها تنها راه رسیدن به قله موفقیت تکیه بر فرهنگ بسیجی است و هر کس در هر لباسی که به مردم خدمت می کند باید با تمام وجود خود را با فرهنگ بسیج گره بزند.

صابر بیان کرد: بسیج تفکری است که در مقابل استعمار و استکبار ایستاده و نه گفتن به آنها را بارها تمرین کرده است وتمام قدر در مقابل زورگویی های دشمنان ایستادگی می کند.

وی گفت: امروز افتخار ما این است که جبهه مقاومت با تکیه بر راه؛ روش و منش بسیجی داعش را از سرزمینهای اسلامی بیرون راند و این یک دستاورد بزرگ است.

صابر افزود: امروز کشورهای اسلامی برای حضور در جامعه جهانی دو راه را پیش رو دارند یکی اینکه طریق اسلام ناب محمدی را پیش بگیرند و دیگری اینکه خود را نوکر بی چون و چرای امریکا و اسراییل کنند که البته برخی کشورها بیدار شده و راه اول را انتخاب کرده اند و برخی نیز هنوز در مرداب دسیسه و مکر استکبارجهانی گیر کرده و نمی خواهند خود را بیرون بکشند.

وی خاطر نشان کرد: امام راحل حرکت عظیم انقلابی را به وجود آورد و این راه امروز به دست با کفایت امام حاضرادامه دارد و در راه مبارزه مدافعین حرم و رزمندگان جبهه مقاومت و خانواده معظم شهدا نقش بزرگی را ایفا می کنند.

صابر ابراز داشت: تقدیر از خانواده شهدا و برگزاری یاد بودها بسیار با ارزش است و باید در این مراسمات بزر گمردانی که در صحنه های داخلی و خارجی رشادت و شهامت به خرج می دهند مورد تکریم قرار گیرند که البته امروز یاد کردن از سردار با کفایت سپاه اسلام سردار قاسم سلیمانی لازم و ضروری است.  

 

ارسال نظرات