بوشهر- بمناسبت هفته بسیج، مراسم گرامیداشت پاسدار شهید حاج احمد جوهری درحسینیه ای که بنام این شهید در روستای چاهه از توابع شهرستان جم ساخته شده است برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۷۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم؛ حجت الاسلام عبدالهی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی که امروز فراتر از جغرافیای کشورمان درعرصه‌های ظهور مقاومت اسلامی منطقه تبلور پیدا کرده است منجر به تغییر معادلات در دنیا شده است.

وی با برشماری کارکردها و نقش‌آفرینی‌های حماسی و حیرت­انگیز بسیج در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های ملی، دینی و انقلابی و نیز دفاع همه جانبه از انقلاب و نظام در آوردگاه‌های پرخطر، تصریح کرد: بسیج نماد اقتدار، مقاومت و بصیرت ملی است که همواره در مقاطع حساس و سخت به داد کشور میرسد.

وی یادآور شد: بسیج به پشتوانه تجارب ارزشمند و سرنوشت ساز خود در عرصه‌های مختلف و نیز اتصال به اقیانوس بیکرانه ملت ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همچنان هوشمندانه در صحنه‌های مقابله با تهدیدات متنوع دشمن و مجاهدت در راه پیشرفت، سربلندی و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین آزادیخواهان و مستضعفان جهان در زمینه‌های مختلف مهیا و آماده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات