خبرهای داغ:
معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه سایت‌های غنی‌سازی:
معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه سایت‌های غنی‌سازی با بیان اینکه شهید «احمدی روشن» به اهداف خود رسید، گفت: ایشان به تمام معنا خود را وقف نظام و اسلام کرده بود و به مزد خود رسید.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۷۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

شهید «احمدی روشن» به تمام معنا خود را وقف نظام و اسلام کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا فرهانی عصر امروز در یادواره آبروی محله گرامیداشت شهید «مصطفی احمدی‌روشن» با اشاره به بعد شخصیتی این شهید والامقام اظهار داشت: شخصیت علمی این شهید بزرگوار شخصیت اخلاقی ایشان را پوشانده است.

وی با بیان اینکه اگر مشکلاتی در بین افراد پیش می‌آمد خود تلاش می کرد که سریع موضوع را حل کند، گفت: ایشان آنچه که داشت هم از نظر علمی و هم از نظر آبرو همه را در وسط کار می گذاشت و از آن چیزی که وظیفه اش بود بیشتر عمل می کرد.

معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه سایت‌های غنی‌سازی با بیان اینکه شهید «احمدی روشن» به اهداف خود رسید، افزود: ایشان به تمام معنا خود را وقف نظام و اسلام کرده بود و به مزد خود رسید.

*پیشبرد کارها باید با روحیه بسیجی باشد

وی یادآور شد: ایشان جزو نخستین تیم برای غنی‌سازی اورانیوم بود و زمانی که غنی‌سازی صورت گرفت و مسئله تامین قطعات لازم برای این امر پیش آمد، در این حوزه وارد شد.

فرهانی با اشاره به تأثیرگذاری شهید «احمدی‌روشن» بر دیگر کارکنان گفت: روحیه ایشان بر دیگران نیز تأثیر بالایی داشت و تلاش می‌کردند همانند ایشان کار کنند.

وی با بیان اینکه حضور افرادی همانند شهید «احمدی روشن» با روحیه بسیجی برای دشمنان سنگین است، تصریح کرد: به همین دلیل دستگاه جاسوسی موساد ایشان را شهید کرد.

معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه سایت‌های غنی‌سازی فرهانی با تاکید بر پیشبرد کارها با روحیه بسیجی عنوان کرد: علت اینکه برخی صنایع باعث افتخار کشور نیست، نداشتن روحیه بسیجی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات