استاندار مرکزی با بیان اینکه مجموعه مدیریت استان از نقد آگاهانه و منصفانه استقبال می‌کند، گفت: پرهیز از نگاه حزبی و سلیقه‌ای، و خدمت صادقانه به مردم را نیاز امروز جامعه دانست.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۸۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در نشست با مدیران رسانه‌ای استان مرکزی به نقش آگاهی بخش رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: رشد و توسعه رسانه‌ها در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رشد و تعامل جامعه را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت استان از نقد آگاهانه و منصفانه استقبال می‌کند، گفت: پرهیز از نگاه حزبی و سلیقه‌ای، و خدمت صادقانه به مردم را نیاز امروز جامعه دانست و گفت : باید برای کاهش سیاست زدگی و حرکت بر اساس تعقل و تفکر با هدف پاسخگویی به نیاز جامعه در عرصه‌های مختلف تلاش کرد.

استاندار مرکزی چاشنی سیاست زدگی را در استان مرکزی بالا دانست و گفت: امروز این استان تاحدودی درگیر برخی سیاست‌زدگی‌ها شده است که بایستی ضمن دوری جستن از این نقیصه، سرعت عمل و ابتکار را در طرح‌های اجرایی و رفع مشکلات افزایش داد.

آقازاده با تاکید بر اینکه با مشکلات مدیران رسانه‌ها کاملا آشنا هستم، خطاب به آنان گفت: من از جنس شما هستم، در اوایل دهه 60 با فعالیت در روزنامه کیهان با فرآیند روزنامه نگاری و چالش‌های این حوزه آشنایی دارم.

وی افزود: ضمن اعتقاد به فعالیت سیاسی با سیاسی کاری و سیاست زدگی مخالف هستم؛ شعارها باید بر مبنای نیاز شهروندان، کشور و استان مرکزی باشد.

استاندار مرکزی در ادامه تلاش برای بهبود معیشت فعالان رسانه ای و رفع موانع و مشکلات رسانه ها از قبیل بیمه و مالیات را از الویت های استان دانست و گفت: باید با تقویت رسانه ها از این بازوی توانمند برای رسیدن به اهداف توسعه ای استفاده شود.

در این نشست 3 ساعته بیش از 20 نفر از مدیران و فعالان رسانه ای به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند که معشیت، یارانه کاغذ، بیمه خبرنگاران و افزایش پاسخگویی مسئولان از مهمترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات