خبرهای داغ:
گشت هاي محله محور بسيج با اعلام رمز يا صاحب الزمان(عج) توسط امام جمعه زيركوه آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۷۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء گشت هاي محله محور بسيج با اعلام رمز يا صاحب الزمان(عج)توسط امام جمعه زيركوه آغاز شد.

كريمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج در جمع بسيجيان و نمازگزاران مسجد جامع حاجي آباد ، هدف از اجراي اين طرح را ايجاد امنيت پايدار در سطح شهرستان عنوان كرد و گفت: بنا به درخواست هاي مكرر مردم عزيز شهرستان مبني بر راه اندازي گشت هاي بسيج همانند دهه 80 برآن شديم كه گشت هاي محله محور بسيج را با هماهنگي با نهاد هاي زيربط راه اندازي كنيم.

وي ادامه داد:اين طرح ابتدائا در 7 پايگاه بسيج از امشب شروع و تا پايان سال ادامه خواهد داشت و در ادامه ان شائ ا... با هماهنگي با رده هاي استاني در پايگاههاي بيشتري اجرايي خواهد شد.فرمانده ناحيه زيركوه در پايان با طرح اين سوال كه توقع شما از بسيج چيست؟ به سوالات حاضرين پاسخ دادند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمين مرتضايي نيا، امام جمعه زيركوه،با بيان اينكه،بسيج از يادگاران ارزشمند حضرت امام(ره) است گفت:معيار بسيج و بسيجي اخلاص ، بصيرت و ولايت مداري است، چون بسيج از جنس انقلاب و محصول اين انقلاب و نظام مقدس است.

وي خطاب به بسيجيان گفت:بايد با تمام توان در همه ي جلسات بصيرتي و انقلابي حضور فعال داشته باشيد چون حضور شما باعث ترس و وحشت دشمن مي گردد.

وي در پايان از حضار خواست در همايش 5 آذر حضور فعال و پرشوري داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها