فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

طرح صالحین نمونه بی بدیل فعالیت بسیج در ابعاد تربیتی و اعتقادی است

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به این موضوع که امروز بسیج در بُعد تربیتی و اعتقادی نیز ورود پیداکرده است، گفت: طرح صالحین نمونه بی‌بدیلی از این بُعد فعالیتی بسیج به شمار می‌آید که با دست‌خالی در حال انجام است.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۶۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، همایش میقات صالحین با برگزاری بیش از 100 حلقه صالحین و حضور اقشار مختلف بسیج سپاه ناحیه گرمسار ازجمله بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی، محلات، ادارات و اصناف و عشایری در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

در این همایش بزرگ فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به این موضوع که امروز بسیج در بُعد تربیتی و اعتقادی نیز ورود پیداکرده است، گفت: طرح صالحین نمونه بی‌بدیلی از این بُعد فعالیتی بسیج به شمار می‌آید که با دست‌خالی در حال انجام است.

مجید ناظریه بابیان اینکه در گرمسار بیش از 400 حلقه صالحین برگزار می‌شود،که به‌صورت مستمر و هفتگی برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند.

****برکات صالحین در جامعه فراوان است

امام جمعه گرمسار نیز با تأکید بر این حلقه‌های صالحین برکات زیادی در جامعه داشته است، بیان کرد: بهتر است این حلقه‌ها به مسائل خانواده‌ها نیز تسری پیدا کند و موضوعات خانوادگی نیز موردبررسی قرار بگیرد زیرا آن‌ها هم جزء مدار وجودی بسیج هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آرامی با اشاره به اینکه وقتی موفقیت در اجرای این حلقه‌ها خوب بوده باید خانواده‌ها نیز از فواید آن استفاده کنند، افزود: تکرار مسائل بدیهی در حلقه‌های صالحین بد نیست یعنی موضوعاتی که جامعه می‌گوید ما آن‌ها را بلد هستیم اما ممکن است به دلیل گذشت زمان فراموش‌شده باشد برای تکرار و یادآوری مجدد بیان شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار