مسئول مجمع اقشار بسیج هرمزگان در گفتگو با «بسیج» خواستار شد:
معصومی گفت: در قالب اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های اقتصادی در سطح بسیج استان گسترش یافت و باعث ایجاد فضای کسب کار بین بازاریان و تجار شهر مختلف و در آخر باعث ارتقا روابط بیشتر شهر استان با استان‌های دیگر شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۵۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۵

سید محمدعلی معصومی مسئول مجمع اقشار بسیج هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره فعالیت‌های اش در عرصه اقتصادی گفت: تربیت نیرو‌های زبده بسیجی که از لحاظ علمی و آموزش کار‌های تولید محور از اساس اصلی هدف گزاری‌های بسیج استان هرمزگان بوده است. این در حالی است که بسیار از فعالیت‌ها اقتصاد مقاومتی با تربیت این نیرو‌ها در قالب مشاغل خانگی شکل گرفته است.

وی افزود: با فعالیت‌های انجام گرفته در سطح استان عده کثیری از زنان خانه دار و حتی مردان بیکار را فضای اشتغال زایی ایجاد کرده است. این موضوع باعث توجه بسیاری از کارآفرینان و اقتصاددان‌های قرار گرفته است و معتفدند که بالغ بر ۴۰ درصد از اشتغال زایی کشور توسط این قشر از جامعه خواهد بود.

معصومی افزود: در قالب اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های اقتصادی در سطح بسیج استان گسترش یافت و باعث ایجاد فضای کسب کار بین بازاریان و تجار شهر مختلف و در آخر باعث ارتقا روابط بیشتر شهر استان با استان‌های دیگر شد.
ارسال نظرات