خبرهای داغ:

یادواره 6 شهید پایگاه امام سجاد (ع) مانه و سملقان برگزار شد

سرگرد محمدی فرمانده ناحیه مانه و سملقان در مراسم یادواره 6 شهید پایگاه امام سجاد (ع) با تاکید بر اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، اظهار کرد: باید یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود و همیشه این را در نظر داشته باشیم که امنیت واقتدار امروز ما مرهون تدابیر مقام معظم رهبری و خون شهداست و بایدقدردان آن باشیم.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد محمدی فرمانده ناحیه مانه و سملقان در مراسم یادواره 6 شهید پایگاه امام سجاد (ع) با تاکید بر اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، اظهار کرد: باید یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود و همیشه این را در نظر داشته باشیم که امنیت واقتدار امروز ما مرهون تدابیر مقام معظم رهبری و خون شهداست و بایدقدردان آن باشیم.

محمدی افزود: در حال حاضر وظیفه مهم در مقابل شهدا، حفظ فرهنگ شهادت‌طلبی است که البته به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا این فرهنگ تبیین شده و می‌تواند دین و کشور، ملت را از گزند دشمنان حفظ کند.

وی در ادامه گفت: بسیج یک تفکر است و هر جا این تفکر شکل گرفته بن‌بست‌ها شکسته شده است و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اقدامات بسیجیان است و دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران در سایه رشادت‌های شهدا همواره شکست خورده‌اند.

فرمانده ناحیه مانه و سملقان افزود : بقای انقلاب و امنیت مرهون خون شهدا و استقامت خانواده شهداست.

وی  با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا ما در عزت و سربلندی و آرامش زندگی کنیم، گفت: باید راه شهداء را شناخته و در آن راه حرکت کرده و به سیره و روش آنها عمل کنیم.

محمدی با تاکید بر اینکه در هر مجلسی باید وصیتنامه و زندگی نامه شهدا بیان شود، تصریح کرد: باید به توصیه و سفارش شهدا که همانا پشتیبانی از ولایت بود، عمل کرده و برای اینکه به سعادت برسیم، در مسیر شهدا حرکت کنیم.

وی عنوان داشت :شهدا در زمانی که نظام و مردم به وجودشان نیاز داشتند با بصیرت، عشق، ولایت و آگاهی در مسیر جهاد و دفاع از کشور حرکت کرده و جان خود را در راه اهداف آرمان‌های متعالی و برای حفظ دین و میهن عزیز عاشقانه فدا کردند.

وی در ادامه سخنان خود، بصیرت را قطب نمای حرکت شهدا دانست و اضافه کرد: شهدا همه امور را با حق محک می زدند و برای حفظ این راه تا آخرین قطره خون خود ایستادند.

محمدی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال نفوذ و توطئه هستند، افزود: باید در مقابل توطئه و نفوذ دشمنان هوشیار بود و ایستادگی کرد و بصیرت داشت،شهداء افرادی بودند که راه را به ما نشان دادند و پیام آنان این بود که نگاهتان به ولایت فقیه باشد. سخنان و وصیت نامه هایی که به یادگار از شهداء برای ما مانده است، این بوده که پشتیبان ولایت فقیه باشید.

وی ادامه داد: اگر امروز می بینیم سردار سلیمانی  منطقه خاورمیانه را در دست خود نگه داشته است، برای اینکه خود را سرباز ولایت فقیه می داند و گوش به فرمان حقیقی ولایت فقیه است. اگر می خواهیم در عرصه سیاسی موفق باشیم، باید گوش به فرمان و سرباز ولایت فقیه باشیم. در یک کلام اگر از ولایت فقیه تبعیت داشته باشیم،​پیروزیم.

محمدی در پایان با تاکید به اینکه شهدا درس ولایت و ولایت‌مداری را به ما آموختند و ما هم حرکت در مسیر انقلاب را از شهدا یاد گرفته‌ایم، بیان کرد: در حال حاضر وظیفه مهم در مقابل شهدا، حفظ فرهنگ شهادت‌طلبی است که البته به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا این فرهنگ تبیین شده و می‌تواند دین و کشور، ملت را از گزند دشمنان حفظ کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار