خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج بسیجیان و پاسداران و جمعی از مسئولین شهر اشخانه با حضور در گلزارشهدای شهرآشخانه ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، بار دیگر با آرمان های والای حضرت امام(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۴۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت هفته بسیج  بسیجیان و پاسداران و جمعی از مسئولین شهر اشخانه با حضور در گلزارشهدای شهرآشخانه ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، بار دیگر با آرمان های والای حضرت امام(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

سرگرد محمدی در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی هر جا که باشد موجب پیروزی است و بسیج هر جا که باشد تکیه گاه و مأمن و موجب اقتدار است.

وی در ادامه بیان داشت: با تفکر و حرکت بسیجی ، یعنی تفکر اسلام ناب محمدی و تحت رهبری ولی امر مسلمین جهان در عرصه های مختلف رو به جلو حرکت خواهیم کرد.

محمدی فرمانده ناحیه مانه و سملقان افزود: امروز اگر در بیداری اسلامی ملتهای مسلمان، ایران را الگوی خود می دانند این بخاطر تفکر بسیجی است.

وی ادامه داد: بسیج محدود به یک صنف خاص نیست تفکر بسیجی در تمامی اقشار ملت ایران است، این تفکر لبیک به ندای رهبر انقلاب است همانگونه که در طول هشت سال دفاع مقدس بسیجیان از تمامی اقشار در کنار هم ایستادند و پیروزی را به ارمغان آوردند.

وی عنوان کرد: نقش بسیج ، عزم و تفکر بسیج در هر کجا وارد می شود موجب پایداری و مقاومت و پاسداری از ارزشها و پیروزی در برابر دشمنان است و دشمن از این تفکر و عزم ملت ایران هراس دارد.

وی در پایان  افزود: افتخار ما این است که بعد از شهدا تفکر بسیجی را زنده نگه داریم وبه فرمایش امام نگذاریم تا انقلاب به دست نا اهلان بیفتد و برای تحقق این مساله نباید از بسیج غفلت نماییم. تفکر بسیج ایستادگی در برابر اسلام امریکایی، وابستگی و تسلیم در برابر دشمنان اسلام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها