خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی وفقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول نمایندگی وفقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سیاست داعش خدشه دار کردن چهره اسلام بود، گفت: آنها سعی کردند اسلامی که همواره آموزه‌های آن مورد رحمت و رأفت است و در جهان در حال گسترش و معرفی بود بد جلوه دهند .
کد خبر: ۸۹۵۳۶۳۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

سیاست داعش خدشه‌دار کردن چهره اسلام  بود/ بسیج یک فرهنگ استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در اردوی یک روزه دانش‌آموزان سمپاد با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک پیروزی جبهه مقاومت اظهار داشت: نابودی گروهک ضد دین و تروریست داعش به عنوان یک غده سرطانی در منطقه یک پیروزی بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت پیروزهایی را در کارنامه خود دارد، گفت:  پیروزی اخیر نابودی داعش مرهون تیزبینی، درایت، کیاست و حسن تدبیر ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مد ظله العالی) است.

مسئول نمایندگی وفقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هدف اصلی گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه مورد هدف قرار دادن جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: هدف آنها به آشوب کشیدن منطقه و ایجاد اختلافات داخلی و کشاندن این جریان به ایران و در نتیجه سقوط حاکمیت ایران بود که این مهم را مقام معظم رهبری پیش بینی کرده بود درحالی که متاسفانه خیلی‌ها در داخل به این نتیجه نرسیده بودند.

وی با بیان اینکه حمایت گروه‌های تروریستی در منطقه از ناحیه آمریکا، صهیونیست و نیز برخی از کشورهای مرتجع منطقه از جمله عربستان بود، عنوان کرد: همین حمایت‌ها موجب ایجاد خسارت‌های فراوانی برای دو کشور عراق و سوریه شد.

گنجعلی با با بیان اینکه داعش به عنوان غده سرطانی آنچنان رشد کرد که دولت عراق و سوریه در آستانه سقوط قرار گرفتند، گفت: با عنایت الهی و تدبیر سردار همدانی و سردار سلیمانی به عنوان فرمانده این جبهه بحث تشکیل بسیج مردمی به میان آمد و با این بسیجی مردمی روحیه تازه‌ای در مردم سوریه ایجاد و با همین سیاست موجب شد جبهه مقاومت به پیش‌روی‌هایی دست یابد و با مقاومت‌هایی که انجام داد در نهایت به پیروزی برسد.

* امام راحل با تأسی از امام حسین(ع) سیره بسیج مردمی را تشکیل داد

وی پیروزی جبهه مقاومت را در درجه اول مرهون رشادت، آگاهی، زیرکی، فراست و تدبیر رهبر انقلاب اسلامی دانست و گفت: تشکیل جبهه مردمی با تدبیر سردار سلیمانی و سردار همدانی و جمعی از فرماندهان موجب شد که مردم در کنار ارتش قرار بگیرند و یک نیروی هماهنگ بسیجی پیروزی‌هایی را به ارمغان بیاورند.

مسئول نمایندگی وفقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان مقاومت مردم و مقاومت دولتمرادان عراق و سوریه را از دیگر دلایل پیروزی جبهه مقاومت برشمرد و  اضافه کرد: دولتمران توانستند تدبیر و مدیریت کنند و به پیروی دست یابند.

وی با بیان اینکه سیاست داعش خدشه دار کردن چهره اسلام  بود، افزود: آنها سعی کردند اسلامی که همواره آموزه‌های آن مورد رحمت و رأفت است و در جهان در حال گسترش و معرفی بود بد جلوه دهند  به طوری که اتفاقات حادث شده توسط این گروهک‌های تروریستی بسیار هولناک است.

گنجعلی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج  و با بیان اینکه بسیج قبل از یک نهاد بودن یک فرهنگ است، افزود: بسیج فرهنگی است که این فرهنگ برگرفته از دیانت تک تک انسان‌های مومن  است و پیامبر(ص) و انبیاء خدا برای تشکیل حکومت دینی بسیج تشکیل می‌دادند و اقدام به کادرسازی می‌کردند.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) با تشکیل بسیج خاص و منحصر به فرد مقاومتی را در جهان انجام داد  که همواره این مقاومت در تاریخ ماندگار است، گفت: امام راحل با تأسی از امام حسین(ع) سیره بسیج مردمی را تشکیل داد و آن را به صورت نهاد در آورد.

* علم‌آموزی به معنای واقعی از الزامات بسیج دانش‌آموزی

مسئول نمایندگی وفقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان فلسفه وجودی بسیج را ارتباط نظام‌مند همه اقشار و گروه‌های اجتماعی برای حفظ و پویایی نظام دانست و اظهار کرد: این فلسفه وجودی بسیج است که ما در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیج را تماماً مشاهده کردیم که بسیج چگونه توانست نقش‌آفرینی کند به طوری که بیشتر شهدای ما از قشر بسیجی هستند چرا که بیشترین حضور در جبهه‌ها را بسیجیان داشتند.

وی به تبیین اهداف تشکیل بسیج مردمی اشاره و آن را در اهداف کلان و خرد دسته بندی کرد و افزود: تشکیل بسیج در راستای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن از اهداف کلان تشکیل بسیج و  تاثیرگذاری برای اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، مدیریتی و امنیتی از اهداف خرد آن است.

گنجعلی با بیان اینکه بسیج همواره در همه عرصه‌ها تاثیرگذار است و نقش خود را به خوبی در انقلاب اسلامی ایفا کرده است، گفت: بسیج وقت شناس، موقعیت شناس و زمان شناس است  و به همین دلیل همواره  نقش‌آفرین بوده است.

وی معرفت، شناخت و پایبندی به آرمان‌ها و اهداف انقلاب را از الزمات بسیج برشمرد و یادآور شد: بصیرت، رعایت اخلاق و معنویت از دیگر الزمات بسیج است.

مسئول نمایندگی وفقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان علم‌آموزی به معنای واقعی را از دیگر الزامات مربوط به بسیج دانش‌آموزی دانست و با مخاطب قرار دادن دانش‌آموزان بسیجی خاطرنشان کرد: شما باید اهل مطالعه، فکر کردن و اندیشه باشید تا بتوانید به عنوان بسیج از بهترین‌ها و تاثیرگذارترین‌ها باشید به طوری که بسیج در عرصه  علم سرآمد باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات