یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: بسیجی، نمادی آشکار از اراده راستین و محکم مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حتی اقتصادی است.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۳۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قاسم فراهانی از کارشناسان مسائل سیاسی، در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان نمونه‌ حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) ضمن تبریک هفته بسیج بااشاره به پیشرفت چشمگیر بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: بسیجی، نمادی آشکار از اراده راستین و محکم مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حتی اقتصادی است.

وی افزود: بسیجیان باید در تمامی برنامه و زمینه‌های مختلف حضور پیدا کرده و صلابت و اقتدار خود را به دشمنان نشان دهند همانگونه که در دوران دفاع مقدس زن و مرد و پیر و جوان با وحدت از خود حمایت کرده و سیلی محکمی به دشمنان نظام اسلامی زدند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: امروز بسیج به فکر ملت است و اگر احساس کند دشمنان اسلام قصد تجاوز چه از نظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به این ملت را دارند در مقابل آنان ایستاده و حتی از جان خود نیز می‌گذرند.

فراهانی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار غرب کشور گفت: حضور بسیجیان در صحنه‌های کمک رسانی به مردم زلزله‌زده‌ غرب کشور و اثبات نوع‌دوستی ایشان قابل تحسین است.

وی همچنین از حضور بسیجیان در عرصه‌های سازندگی و خدمات رسانی تشکر کرد و گفت: شما بسیجیان آینده‌ این کشور را می‌سازید و باید الگو باشید. می‌بایست همواره چه در فضای حقیقی و چه مجازی از این انقلاب باشکوه دفاع کنید و در راهی قدم بردارید تا به رستگاری برسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات