خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد

ضرورت توجه به بعد تربیتی دانش‌آموزان سمپاد

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر ضرورت توجه به بعد تربیتی دانش‌آموزان سمپاد گفت: در آیات قرآن مجید در10 مورد تربیت بر تعلیم مقدم است و این نشان از اهمیت توجه به بعد تربیتی را می‌رساند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۲۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

ضرورت توجه به بعد تربیتی دانش‌آموزان سمپادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در اردوی یک روزه دانش‌آموزان سمپاد با گرامیداشت هفته بسیج به عنوان فرصتی برای توجه به معماری امام راحل در انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: تشکیل بسیج 20 میلیونی اعلام امام راحل بود که ایشان در سال 67 طرح بسیج جهانی را مطرح کرد و به این نتیجه رسیده بود که بسیج این قوه و قابلیت را دارد که مرزهای قراردادی جغرافیایی را در نوردید.

وی با بیان اینکه انقلاب ما در سه سطح  ایران، جهان اسلام و عالم مستضعفین طرح شده بود، گفت: بسیج نیز در این سه طرح نمایان شد و خوش درخشید و در اقصی نقاط جهان به چشم می‌خورد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در دیگر مرزها به بسیج پایبند هستند، عنوان کرد: این به دلیل آلوده نشدن بسیج به اشرافی‌گری و مزد نخواستن در قبال انجام کارها است.

وی با اشاره به اینکه طومار داعش به دلیل حرکت بسیجی که در جهان اسلام شکل گرفت، برچیده شد، گفت: بسیج یک نیروی بسیار قوی است که همواره در تمام عرصه‌ها تاثیرگذار بوده است.

سیاهوشی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری اردوی یک روزه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان افزود: این برنامه با هدف تقویت بعد تربیتی دانش‌آموزان و تقویت روحیه خودباوری و توانمندسازی آنها در تراز انقلاب اسلامی  برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مدارس استعدادهای درخشان بیشتر به بعد آموزشی توجه می شود و در قشر نخبگان توجه به  بعد تربیتی کمرنگ است، افزود: این دانش‌آموزان معمولا از کسانی هستند که مسئولین آینده کشور و از قشر تاثیرگذار هستند بنابراین باید به بعد تربیتی این دانش‌آموزان بیش از پیش توجه شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر ضرورت توجه به بعد تربیتی دانش‌آموزان سمپاد تصریح کرد: درآیات قرآن مجید در10 مورد تربیت بر تعلیم مقدم است و این نشان از اهمیت توجه به بعد تربیتی را می‌رساند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور را به عنوان یکی از برنامه‌ها در راستای تقویت بعد تربیتی دانش‌آموزان برشمرد و یادآور شد: برنامه اردوهای راهیان نور آشنایی قشر جوان با فرهنگی جهاد و شهادت است و راهیان نور به عنوان یک برنامه ابلاغی  تعبیه شده که دانش‌آموزان با این فرهنگ آشنا شوند.

سیاهوشی یادآور شد: امیدواریم مسئولین نسبت به بعد تربیتی توجه لازم را داشته و دانش‌آموزان نیز در این خصوص حساسیت لازم را داشته باشند تا بتوانند تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار