خبرهای داغ:
یادواره شهدای فرهنگیان با حضور مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و فرهنگیان این شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۵۳۶۰۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت السلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز مهر در یادواره شهدای فرهنگیان که در کانون فرهنگی مطهری برگزار شد اظهار داشت : انقلاب به معنی دگرگونی است و در انقلاب اسلامی تمام ساختار انقلاب دچار تغییر و تحول شد .
وی افزود : وظیفه آموزش پرورش تربیت نسل جوان و فرزندان این انقلاب تا بتوانند تربیت نیروی انسانی با ظرفیت علمی هم تراز این نظام و انقلاب تربیت کنند .
شجاعی مهر گفت : ثمره این نظام تربیتی آموزش پرورشی انقلابی ما شهدا هستند ، 3600 شهید دانش آموز و بیش از 8000شهید فرهنگی تقدیم این انقلاب کردیم . شهدای دانش آموزی و فرهنگی سلاح قلم را زمین گذاشتند و سلاح نبرد گرفتند و پیروز این میدان شدند و به شهادت رسیدند .
وی ادامه داد : سازمانی که همیشه در کنار نظام بوده و همراه نظام بوده و انتظام عملی داشته با این نظام بسیج بوده است و سازمانی که همیشه دغدغه نظام داشته است و در همه عرصه ها خودش را مسوول دانسته بسیج است .
وی خاطر نشان کردند : بسیج مکتب عزت است مکتب شهادت و ایثار است و مکتب عاشقان اللهی است ولی همه کسانی که دارند برای اعتلا این کشور دل می سوزانند برای دفاع از این نظام و انقلاب دارند کار می کنند همه این ها بسیجی هستند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : بالاترین درجه برای کمال انسان مقام شهادت است ، شهدا خدارا یافتند ، بالاترین دعاها برای هرکسی در هر مقامی حتی مقام معصوم شهادت است .
وی اذعان کرد : بسیج فرهنگیان باید دانش آموزانی تربیت کنید که دغدغه آنها دغدغه اللهی باشد دغدغه آنها شهدا و امام باشد و باور آنها باور ولایت باشد . اهمیت بسیج فرهنگیان این است که تولید یک جریان فکری می کند مثل رودخانه ای که همیشه جریان دارد .
وی در پایان افزود : متاسفانه هم آموزش پرورش و حوزه علمیه در بحث پرورش ضعیف عمل کرده ، اگر امروز ناهنجاری ها در بین نوجوانان ما رواج پیدا کرده ما در این حوزه تربیت دچار کم کاری هستیم .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها